در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

از سفر بازگشته

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ق.ظ

حالت کسایی دارم که دور دنیارو زدن و برگشتن

و به این نتیجه رسیدن هیچ جا وطن خود ادم نمیشه

البته نمیخوام لوس بازیای گذشته رو دربیارم

یکم بزرگتر شدم یعنی تو این شیش ماه خخخ

ولی خب منطقی که نگاه کردم

دیدم واقعا واسه نوشتن اونم بلند

هیچی مثل کامپیوتر نمیشه

با گوشی خیلی اعصابت خورد میشه و مجبوری کوتاه تر بنویسی

درسته که میخوام مطالب کانال و اینجا رو از این به بعد یکی کنم

ولی نوشتن فقط با کامپیوتر

نسلی که بخواد با گوشی بنویسه نویسنده خوب ازش درنمیاد خخخ

خلاصه که انشالا دیگه این دفعه برگشتم و بیشتر مزاحمتون میشم

واقعا وبلاگ حس نوشتن تقویت میبکنه یکجورایی و راحت تری

جدا از اون فرقش با کانال این که

نظر میدن،حتی یکی دو تا

ولی تاثیرگزاره

همین خخخخ


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۹
پیمان

نظرات  (۴)

۱۹ آذر ۹۶ ، ۰۸:۰۷ هنوز... هنوز...
خوش برگشتید:)
پاسخ:
مررررسی :)
چه عجب!
میگفتین گاوی گوسفندی...
پاسخ:
بعله....گفتم دیگه به خرج نیفتین خخخ
سلـام پیمان جان..
خوش اومدی دوباره... :)
پاسخ:
سلام بر عزیزدل..مرررسی
۲۸ آذر ۹۶ ، ۰۱:۱۰ حسین یحیی زاده
پس اینجا زمستون رو  سر میکنید.  امیدوارم بهترین کام بک تاریخ رو داشته باشید.
پاسخ:
اوهوم..خوبی؟ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">