در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

سکوتی پر ازنگاه پرحرف

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۸ ب.ظ

سرد بود هوا و دوس داشتم سریع سوار تاکسی شوم

فاصله فلکه برق تا فلکه آب را

نمیدونم چون تاکسی هنوز پر نبود یا فکر اقتصادی که 1000 تومن هم هزارتومن

باعث شد قید تاکسی بزنم و بگم جهنم ضرر پیاده می رم این فاصله رو

حتی در سرما

گام اول برداشتم ولی شوکه شدم

واضح تر از همیشه  روبروم وایستاده بودی

زل زده بودی انگار

گام دوم برداشتم

گام سوم..

و تو همچنان داشتی نگاهم می کردی

فراموش کردم تو خیابونم

پیاده رو و امنیت و همه رو گذاشتم کنار و صاف نگاهت کردم

صاف نگاهت می کردم و می آمدم جلو تو خیابون

برخلاف دفعه های گذشته نه زرق و برق مغازه ها من رو گرفت

و نه حتی حانومهای پرزرق و برق چادری و غیرچادری

گامهای پشت سرهم و نگاهمون که قطع نمی شد

به من فهماند که دیگر امروز طلبیدی

بعد از چهارروز از ورودم به مشهد

آن که چه گذشت در بینمان تا رسیدم بهت

رو یادم نمیاد

همونجور که که گذر زمان رو

فقط میدونم تا رسیدم بهت

زیارتم تمام شده بود

بدون این که کلمه ای بینمون رد و بدل شده باشه...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۴
پیمان

نظرات  (۲۶)

۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۷:۳۶ روزمرگی ...
زیارتت قبول حاجی :))


مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه . . .
پاسخ:
خخخخ ممنونم حاج آقا خخخخ

دقیقا بهانههههه...
۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۶ روزمرگی ...
والا من هنوز مکه نرفتم ! :| :)))
پاسخ:
خو منم مذهبی ترین جایی که رفتم حرم امام رضا بوده خخخ

سلام 
زیارت قبول :)
کردا به کسی رفته باشه مشهد اگر مرد باشه بهش میگن مشیی (رو م فتحه ش ساکن ی که میکشی ) به زنا میگن مشدی با حذف ه اش.
البته این کردای قدیمی میگن الان همون مشهدی مرسومه اینا مرسوم نیست :)
بهره حال زیارتتون قبول :)
نگران نباشین هر دوتونم حاجی میشین (شما و آقای روزمرگی )البته ایشالا 
روزی حاجی بشین که آل سعود کاملا سقوط کرده باشه و شیعیان واقعی تو مکه حکومت کنند.
آمین.
پاسخ:
سلام
متشکرم:)
مرسی از اطلاعاتتتون..پس من الان مشیی هستم دیگه خخخ
خوبه پس دیگه دعوامون نمیشه خخخ
خانه خداست..شیعه و سنی نداره دیگه
حالا آل صعود و این تکفیریهای نامرد درست
ولی دیگه دسته بندی نمیشه کرد
عاشقان را
البته واقعیاشون :)

۲۵ آذر ۹۴ ، ۰۱:۱۳ اسی بولیده

زیارتتون قبول:)

بدون رد و بدل کردن کلامی؟؟ :|

پس ما رو یادتون رفت؟؟ :/

پاسخ:
متشکرم :)
نه باو اولا که بعدش رفتم تو حرم کلامی هم ارتباط برقرار شد و کسی از قلم نیفتاد
ولی زیارت اصلی بدون کلام بود منتها با همون مزایا خخخ
دسته بندی که نکردم چون یه خاطره دارم با این شیعیان یاد اون داستان افتادم 
همزمان که کامنت اول رو ارسال کردم :)
یعنی بیشتر یه خاطره بود تو موکب کرمانی ها تو بین راه کربلا که شاید تو سفرنامه نوشتمش :)
خواهش میکنم :)

پاسخ:
اوهوم :)
پس باید بخونمش :)
لطف دارید
۲۵ آذر ۹۴ ، ۰۸:۳۳ روزمرگی ...
باشه.. بالاخره که حاجی میشید ! :)))

+ "باران" خانم شما همون باران خانمی هستین که قرار بود تشریف ببرین کربلا دیگه؟؟
اگه آره که.. زیارتتون قبول( البته با تأخیر:* ) سوغاتی هم که نیاوردین! :|
البته عیبی نداره.. سوغاتی رو از مَشیـــــی پیمان میگیریم.. ;)

ممنون .. انشاا... روزی شما هم حاج خانم بشین.. :)
پاسخ:
باران خانوم بفرمایید دفاع کنید خخ

مطمئنا زودتر از شما نمیشم طبق منطق خخخ
ولی من سوغاتیم آمادست...فقط باید حضورا تحویل بگیرید بعله :)

سلام بر جناب روز مرگی 
بله ممنون ایشالا قسمت شما و همه آرزومندان :)
سوغاتی اتفاقا آوردم کلی خاطره خوش این سفر رو آوردم که هر چند وقت یکبار تو 
یه پست مینویسمش ! آقا پیمان در جریان هستند :)
ولی بجز اونم متاسفانه به قول دکترم یه سوغاتی با خودم از عراق متاسفانه آوردم اونم اینکه ریه ام 
عفونت کردند اونم ناجور :|
ولی از جناب آقا پیمان بعید میدونم بتونی سوغاتی بگیری مگه اینکه اصالتا مشهدی نباشه :))
مشهدی ها یه خصیصه دارند که :))ادامه نمیدم :)))

اما من حج عمره دانشجویی مشرف شدم ایشالا تمتع البته بعد از سقوط کامل آل سعود ! آمین.
ایشالا شما و آقا پیمان و همه آرزومندان حاجی و حاج خانوم بشن...

پاسخ:
جناب روزمرگی بفرمایید...

نخیر سوغاتی ایشون محفوظه :)
فکرکنم این خصیصه مال اصفهانیاست خخ مشهدیا حسابگرن بیشتر که البته چیز بدی نیست خخ
راحت باشید خخ

ممنونم و همچنین
هم اتفاقا خصیصه مشهدی هاست با اجازه تون هم اصفهانی ها :))
من   مشهد زندگی کردم ها :)
تازه قدیم ها عادت داشتیم هرسال بریم پابوس آقا :)
پس قطعامشهدی ها رو میشناسم :))
دوتومن بده تا  بگووم :دییی ( آیکن نیشخند تا خود مشهد )
شوخی منو به دل نگیرین :)

خواهش و ممنون :)
پاسخ:
من تکذیب می کنم خخخخ
بیشتر باید بشناسید خخخ
خواهش میکنم..این چه حرقیه


۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۷:۵۵ روزمرگی ...
واقعا آماده‌ست ؟؟ :))
حضورا تحویل بگیرم ؟؟ یه وقت سختتون نمیشه.. زحمت بکشین تا اینجا بیایین ؟؟ ;) :))))
+ الان آدرس بدم یعنی ؟ :))


++طبق کدوم منطق میگین؟! O_o
پاسخ:
بعله که آمادست خخخخ
فقط لطفا تغییری در فعل ها به وجود نیارین..حضوری تحویل بگیرید خخخ
نخیر بنده آدرس میدم خخخ شما شهر مورد نظر تعیین کنید جا میخواید تحویل بگیرید خخخ


اول از نظر یزرگتری سنی و عقلی که شما لرترید در این دوزمینه نسبت به من..دوم هم از نظر استیطاع مالی که باز وضع شما زدم به تخته بهتره
طبق این منطق های محکم شما زودتر میرین خخخخ

۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۸:۰۴ روزمرگی ...
باران خانم..
خیلی ممنون از سوغاتیتون :) انشاا... آدرس وبتونو پیدا کردم.. میام مستفیض میشم از سفرنامه تون :)

:| امیدوارم هر چه زودتر حالتون خوب بشه..

+چرا اتفاقا آقا پیمان قرار شده حضورا بیارن سوغاتی رو تحویل بدن ! ;)



+ چه خوب :) انشاا... تمتع هم مشرف میشین :)
سقوط و عروج و... رو نمیدونم.. اما امیدوارم همه آدما سر عقل بیان!!
پاسخ:
باران خانوم بفرمایید :)
سلام
چه زیارت دلچسبی
قبول باشه
پاسخ:
سلام
آره خیلی جالب انگیز بود
متشکررررررم
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۸ روزمرگی ...
من کاری به کار افعال نداشتم! گفتید حضورا تحویل بگیرید.. منم همین کارو میکنم دیگه :))
شهر مورد نظر من .. شهر خودمونه.. شما اومدین اینجا هماهنگ میکنیم میام ازتون تحویل میگیرم.. یه ناهاری شامی هم در خدمتتون هستیم.. اینجوری در افعال هم تغییری به وجود نمیاد! :))

منطقتون محکم نیست که!! :))
از نظر استطاعت مالی که فکر نمیکنم اینطور باشه..:*
از نظر سن تقویمی هم که مطمئنا اینطور نیست :)
از نظر سن عقلی هم که دیگه حرفشو نزنید.. کوچیک شمائیم شدیــدا :-))
پاسخ:
عالیه دیگه..پس باید بیاین تحویل بگیرین خخخ
نه دیگه نشد...باز تغییر در افعال خخخخ

محکمه ها خخخ
یعنی چی..یعنی شما از نظر سنی از من کوچیکترید؟
مطمنین پروفایل بلاگفا من خوندید؟
از نظر عقلی که واقعا شما بزرگترید..مالی رو هم معلوم میشه خخخ
چرا سختش میکنین شما دو تا ؟:))
سلام 
سختش نکنین شما میتونین سوغاتی رو براشون با پست تی باکس ارسال کنین البته اگر هردوشهر
نمایندگی تی باکس رو داشته باشه :)
مشهد داره ولی شهر آقای روزه مرگی رو نمیدونم :)
تی باکس فقط شماره تماس فرستنده رو میخواد وآدرس گیرنده و شماره تماس گیرنده ، هزینه 
زیادی هم نداره و ظرف کمترداز سه روز میرسه دستشون :)


+
آقای روزه مرگی آدرس منو تو وب آقا پیمان سمت چپ میشه ببینین اسم وبم نبض احساس هستش 
هروقتی اومدین خوش اومدین:)
درضمن ممنون ایشالا هم برای سلامتیم هم برای حج تمتع :)
ایشالا شما هم مشرف شین:)

پاسخ:
ممنونم بابت اطلاعات کملتون
اما خب بحث سر حضورا
من میخوام حضورا تحویلشون بدم :)


جناب روزمرگی بفرمایید :)
چون شما خودتون ابراز داشتین کوچکترین شما برین که بزرگی خودتون هم نشون بدین :))
خواهش میکنم:)
دیگه هم بحث نکنین :دییی 
پاسخ:
خب این که  اره..اما در این مورد سن ملاک نیست..سواغتی تحویل گرفتنیه خخخ

چشم :دی
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۹ روزمرگی ...
افعال رو تغییر ندادم که.. فقط معنی موردنظر شما ازشون برداشت نمیشه! :))
اصلا از خیر سوغاتی گذشتم! :))

بله.. پروفایلتون رو قبلا خوندم :)
سن عقلی رو هم موافق نیستم باهاتون.. :)


-----

باران خانم سلـام
فکر نکنم اینجا تی پاکس داشته باشه..
طلب سوغاتی از آقا پیمان هم.. فقط ترفندی بود که بیشتر مشدی ها رو بشناسیم که الحمدلله اون شناخته حاصل شد ! :))))
آقا پیمان قبلا بهترین سوغاتی رو دادن.. وقتی که تو حرم دعامون کردن.. :)

+ ممنونم .. اومدم وبتون .. ولی سوغاتی هاتون رمز دارن که! :|
خواهش میکنم:)
مچکر :*

++آقا پیمان بزرگترن باو :)

چشم.. دیگه بحث نمیکنیم..:)
هعــی سوغاتی :,(
پاسخ:
دقیقا برداشت نمیشه خخخخ
پس حالا از نظر سنی کوچکترین پس حرف گوش کنین خخخ
نخیر من اصرار دارم سوغاتی بدم خخخخ
در ضمن حق بدین نخوام بیام تا قزوین خخخخخ شما بگو زنجان اوکیه ها خخخ
ولی واقعا باورم نمیشه از نظر سنی کوچکتر باشید..خیلی پخته تر از سنتونید..تبریک میگم..تبریک :)
سن عقلی رو دیگه هیچ اشتباهی نمی کنم :)

باران خانوم :)

۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۷ اسی بولیده
آقا پیمان منم سوغاتی میخوام :(
پاسخ:
یکم کار سخت شد خخخ
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۴ روزمرگی ...
امان از تفسیرها و برداشتهای متفاوت ! :)
چشم.. من خیلی حرف گوش کنم! :)
از شما به ما رسیده ! :))
همینه که هست! اینجا سرای من است.. نه یه مایل اینورتر نه یه مایل اونورتر!!
خواهش میکنم باورتون بشه :)ممنون
مشکی و تگری باشه لطفا! :))
پاسخ:
امانننننننننننننننننننننننن خخخخ
آورین :)
لطف دارید خخخ
داستان داره بودار و خطرناک میشه خخخ

جالب بود :)
چشم خخخ
۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۱:۳۲ اسی بولیده

ببینید آقا پیمان؟؟؟

من دارم میام مشهد!! سوغاتیم و که ازتون گرفتم، سوغاتی آقا میثم و باران جانم ازتون میگیرم خودم به دستشون میرسونم :دی

دیگه هم حرف نباشه :/

پاسخ:
چشم..این هم ایده خوبیه خخ
خوش می آیید خخخ
بازهم چشم :)
۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۳ روزمرگی ...
:)))
چشمتون بی بلا:))


+ اسی خانم.. ما دو روزه تو نوبتیم .. هنوز سوغاتی بهمون نرسیده.. یه روز میگن باید بیایین مشهد تحویل بگیرید .. یه روز میگن شهرتون چرا تیپاکس نداره؟ یه روز میگن باید از یارانه انصراف بدین! :)))
خلاصه .. از من میشنوین قید سوغاتی گرفتن از آقا پیمان رو بزنید! :))


پاسخ:
خخخخ

اسی خانوم بفرمایید :)

من دیگه حرفی ندارم خخخخ
۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۸ اسی بولیده

پس آقا پیمان آمادگی پذیرش مهمون و داشته باشین که ما اومدیم :)

 

جناب روزمرگی غمتون نباشه که حله!! سوغاتیا رو گرفتیم ;)

پاسخ:
قدمتون روی چشم خخخ

جناب روزمرگی :)
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۰ روزمرگی ...
اسی خانم..
هر چند که فکر نمیکنم بشه از آقا پیمان سوغاتی گرفت! :)))
آما شما نهایت تلاش خودتونو به کار ببندید.. انشاا... موفق میشین :) تو میـــتـــــونــــی ! :))
پیمان خان.. خودتو آماده کن! ;) :))


* نکته : سوغاتی بنده و باران خانم دو برابر میشه!! :**
پاسخ:
بعله..خیلی هم ممنون خخخ
چشم :دی
اون هم به روی چشم :)


اسی خانوم :)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۱:۰۷ اسی بولیده

من مشهدم!!!

کجا باید بیام دقیقا؟؟؟؟؟

پاسخ:
جدا؟خوش اومدین
خب کجای مشهد میشناسین؟من آدرس بدم؟خخخ
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۳ روزمرگی ...
:)

:|

:))))
پاسخ:
جااان؟ :دی
۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۷ روزمرگی ...
:| ---> آقا پیمان
:) ---> اسی خانم
:)))) ---> ما :*
پاسخ:
آها خخخخخخخ
۰۱ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۴ اسی بولیده

نه خوشم اومد!!! مثل این که باران جان درمورد شما اشتباه میکرد!!

من که به شوخی گفتم مشهدم اما شما هم روسفیدمون کردین :)

لطفتون مستدام :)

پاسخ:
خخخخ پس چی مرد و حرفش خخخ
راستش باورم شد اومدین مشهد خخخ
خواهش میکنم

سلام

+

در جواب اسی جان:

چون ایشون قطعا متولد خودِ مشهد نیستند بلکه اطراف مشهد هستند

برای همین درباره ایشون این داستان اتفاق نیافتاده که به مشهدی ها کاملا رفته باشه :)

درسته آقا پیمان ؟:)

پاسخ:
سلام
بعله من اصالتا کاشمری هستم  و اصل ترش هم مال روستای محمد آباد حوالی بردسکن  در استان خراسان رضوی:)
ولی خب به دلیل شغل پدر در بندعباس به دنیا اومدم و بزرگ شدم و از نوجوانی تا جوانی به مشهد رفتم :)
این هم یک بیوگرافی ساده..امیدوارم  جواب مدنظرتون داده باشم :)

اما خب همه جا اخلاقهای خوب و بد دارن و کل خراسان زیرمجموعه این حرف قرار میگیره که خب منم زیرمجموعش قرار میگیرم خخخ



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">