در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

وبلاگهای یخ زده

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۲۸ ب.ظ

تو این فکرم برم وبلاگهای جدید تست کنم

دنیای جدید رو کشف کنم

احتمالا هم کلا باید یک تغییر اساسی تو وبلاگهایی که میخونم داشته باشم

خونم یخ زده از بعضی نوشته های احمقانه

پستهای شکم سیری از احساسهای مقطعی

البته اینم هست  من دغدغه هام فرق کرده

دغدغه اینده

کشور

جامعه....

حس میکنم دیگه اینجا اشنایی ندارم

نظرها ی خالی این میگه

کسی خوش امدی نگفت

توفعی ندارم

تعهدی هم نه

پس مث همیشه رویکرد همیشم دنبال میکنم

کشف دنیاهای جدید

این بار در وبلاگ

 

اونقدر مغرور هستم که جواب کامنتهای سرد من به خودم بیاره

خداحافط هم وبلاگیهای قدیمی

 

حداقل اینجوری دلم نمیسوزه چرا کسی برام کامنت نمیزاره

بدون توقع میخونم و میگذرم

هرچند که همیشه پای میز مذاکره اماده ام

اگه کسی من بخواد...

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۵
پیمان

نظرات  (۳)

برای نظر بقیه نمینویسی که...

 

پاسخ:
چون یک سرم درد میکنه
یکم خشن جوابت میدم
ببخشید

اگه بری ارشیو بخونی
کاملا جواب این حرفت میگیری

وقتی احساس کنی جایی زیادی هستی بهتره بری
بحث نظر نیست
من مدتها نبودم
غریبه ام اوکی؟

بلاگرا کمتر می‌نویسن، کمتر میخونن، کمتر کامنت میذارن. اون عده که میخونن هم به زدن یه لایک بسنده میکنن. اینستا کاری کرده دیگه کسی به خوندن پست های طولانی رغبت نکنه.

خوندن وبلاگهای جدید هم خیلی خوبه. بلاگرهای بیشتری رو میشناسید و متقابلاً اونها هم میشناسنتون

پاسخ:
قبول دارم
اما کافی نیست
بیشتر دوس دارم بخونم واقعا
تا شناخته شدن
شاید فقط میخوام از فکرام کم کنم...
۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۷:۰۱ کلنگ همساده

من البته چند سالی بود به دلیل سنگینی محیط کار خیلی کم می نوشتم. تازه امسال شرایط بهتر شده و کارم خیلی خیلی سبک تر و برگشتم به وبلاگ قبلی ام. شرایط در نوشتن خیلی مهم است. به ویژه برای خود من شرایط روحی. بعد وقت آزاد. البته من هدفم به اشتراک گذاشتن کمی لبخند است. نه فقط با بلاگرها، بلکه برای هر کسی که غم کوچکی در دل دارد.

پاسخ:
خسته شدی و فقط میخوای ادامه بدی..همین...راحت و رک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">