در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

عاشق شدن زوری نیست

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ق.ظ

میدونین همیشه دوست داشتم کسی عاشقم بشه

این از وقتی شروع شد که اولین بار از اولین دختری که جانانه دوستش داشتم  شنیدم

شما فقط در حد یک همکلاسی برای من عزیز هستید و نه بیشتر و من هیچ علاقه ای به شما ندارم

البته بعد سومین تلاش نافرجامم برای دادن پیشنهاد این حرف بهم زد

و خب شاید طبیعی باشه به وجود اومدن این عقده

از اون روز به بعد تلاشهای زیادی در دنیای مجازی کردم که بتونم دختری بیابم که عاشقم بشه

شدم مثل یک تیم فوتبال که بی گدار حمله میکنه و انگار گل عقب و  اگه گل نزنه حذف میشه

اما امان از دفاعش که  خالی شده و حواسش نیست

همونجور که مث روز روشنه

همونجور که تیم به جای جبران نتیجه مدام گل میخوره چون دفاعش خالیه و مدام ضدحمله میخوره

من هم رابطه های متعددی با دختران مجازی زیادی ایجاد کردم و خب جز شکست راه به جایی نبردم

منتها با یک فرق که من این بعد ۵ سال فهمیدم

البته میدونید که فهمیدن تا درک کردن و سپس عمل کردن باز دوره زمانی خاص خودش داره

اون فرق این بود

نه اون تیم با اون باخت حذف میشد چون اصلا بازیها حذفی نبود

لیگ بود تازه لیگش هرسال برگزار میشه خخخ

و نه دنیا واسه من به اتمام رسیده

پس چرا من این همه خودم به آب و آتیش زدم که با کسی رابطه برقرار کردم و عاشقم بشه

ولو این که مدام دوست و آشنا رو میدیدم که مدام در حال برقرار کردن رابطه هستن و  فلان دختر هم چه عجیب شیفته و عاشقشون میشد

و شاید همین باعث بیشتر برانگیخته شدن احساسم شد و بیشتر خودم به اب و اتیش میزدم

حیف که این تلاش فقط کوبیدن خود به در بسته ای که کلیدشم تو جیبته ولی متوجه نیستی

هیچ چیز نباید نه به زور و نه با گدایی بدست بیاد

کاری که من تو تموم اون رابطه ها میکردم

رابطه هایی که اگه دوطرفه هم میتونست باشه

با هیجان وانرژی غیرمنطقی من یک طرفه میشد

و همواره شاهد رفتن ها میشدم

نمیدونم شاید اگه این شکلی نبود به شکلهای دیگه باید من با این چرخه آشنا میشدم

ولی خب دوست داشتم شکلش جور دیگه ای باشه خخخ

 عاشق شدن واقعا چیزی نیست که بخوای توش زور و تمنا اعمال کنی

برای این که کسی عاشقت بشه نباید تلاش غیرمنطقی کنی

نباید تقلا کنی

باید خیلی معمولی باشی و عادی

خیلی راحت باید خودت باشی

یک چیزی که اتفاق می افته بلاخره

آروم و راحت

تنها در آرامش

هیچ خبری نیست

جریان فقط و فقط همون بهترین خود بودن

 هیچ عجله ای نباید کرد

...



پ.ن:همیشه بهم انتقاد شده که همیشه همه چی نباید گفت و این سادگی تو  حماقت نه سادگی..نمیدونم شایدم راست بگن ولی خب من چیزی مینویسم که حسم میگه  من میزارمش به حساب ساده بودن بدون هیچ دودوتا ۴ تا و سیاست پشتش..رسالت نوشتن به نظر من صداقت و چیزی که دقیقا داری بهش فکر میکنی..ارضا شدن تو نوشتن یعنی چیزی که داره از وجودت میاد و ....

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۳۱
پیمان

نظرات  (۱۳)

زیبا بود
افرین
خیلی هم یادم داد

پاسخ:
بسیار خوش اومدین
امیدوارم موندگار باشید

خوشحالم خوشتون اومد
لطف کردین
سلام 
خوبین جناب پیمان ؟:)

+
این متن تون خیلی سنگین بود ...
یه غم داشت...
غمشو دیدم سنگینی شو حس کردم با وجودی که تو بعضی از حرفاتون خواستین 
بخندین ولی از اون خنده های کردین که تلخ تر از گریه است...
یعنی من این حس رو کردم، نمیدونم درسته یا نه ؟



++
ولی یه سوال من دارم نمیدونم بپرسم یا نه ؟
پاسخ:
سلام
مرسی شما خوبین؟

اره تاحدی سنگین بود
ازه میشه گف غمم داشت
بخشید اگه غمگینتون کردم

تاحدی رسته :)
۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۶ آفتابگردان
الان تقریبا ۲۷ ۸ سالته 
اما هنوزم درک نمکنی که عشق باید بوجود بیاد نه اینکه بری دنبالش یا در صدد ایجادش باشی 
متنت واقعا تاثیر گذار بود 
البته باید بدونی عشق رو نه میتونی بدزدی نه میتونی طلب کنی از دیگران ... باید عاشقت بشه یکی 
نه اینکه دنبال عشق کسی بری ...
پاسخ:
خخخخخ
حالا چرا با این خشانت
خداییش الان بیشتر درک میکنم..کامل نه..ولی بیشتر

لطف دارید
دقیقا باید عشق به وجود بیاد..

سلام :)

نگفتین من میتونم سوالم بپرسم یا نه ؟


+

خواهش میکنم :)

چرا عذرخواهی میکنین برای غم این پست ؟:)

نیاز به عذرخواهی نیست جناب مهندس پیمان :)


+

البته تا حدش 90به 10درسته ؟:)


فعلا :)


پاسخ:
سلام
خواهش میکنم..بفرمایید بپرسید

خب غمگین کردن کار خوبی نیست :)

یعنی چی 90 به 10؟


۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۳ روزمرگی ...
در همین راستا.. این آهنگو گوش بده.. :) :| :)

http://dl.nicmusic.org/nicmusic/003/073/Rezaa%20Saadeqi%20-%20Saret%20Salaamat%20[Nicmusic.ir].mp3

سرت سلامت .. - رضا صادقی


پ ن :
اتفاقا خیلی خوبه صریح نوشتن.. خوبه آدم حداقل تو وبلاگ دیگه محدودیت بیرونو نداشته باشه
پاسخ:
سلام..بعله بعله گوشش دادم قبلا خیلی زیباست
ولی خیلی هم مرسی از جنابعالی

اره بابا تا کی خودسانسوری اخه ایشششش خخخخ
۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۸ هنوز یلدا
عاشق شدن، با برنامه ریزی و هدف گذاری قبلی ایجاد نمیشه...یهو پیش میاد...یجوری که خودتون هم نمیفهمید چجوری درگیر شدید....

عاشقانه ترین لحظات زندگیتون رو زودتر تجربه کنید، الهی...
پاسخ:
زدین تو دل مطلب...ولی این لامصب واقعا زمان میبره تا یاد بگیرین..با این که بارها بهتون گوشزد میشه
واقعا یهویی و به وجود اومدنی...حتی اولش ساختنی نیست .
واقعا چیز عجیبیه..واقعا عجیب
واقعا ممنونم بابت ذهن زیباتون

چه دعای زیبایی..مممنوننننووونم
این دعا رو متقابلا برای شما دارم و البته آمین
۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۹ هنوز یلدا
عاشق شدن، با برنامه ریزی و هدف گذاری قبلی ایجاد نمیشه...یهو پیش میاد...یجوری که خودتون هم نمیفهمید چجوری درگیر شدید....

عاشقانه ترین لحظات زندگیتون رو زودتر تجربه کنید، الهی...
سلام :)
مشهد خوش میگذره ؟:)

سوالم اینکه :
شمایی که تو دنیای مجازی دنبال یه دختر خوب هستین آیا تابحال تو دنیای واقعی تلاش برای 
بدست آوردن یه دختر خوب کردین ؟

آقا پیمان ، تو این دنیای واقعی ، آدم ها به هم دروغ میگن ، برادر با برادر  رو راست نیست 
اونوقت بنظرتون تو دنیای مجازی میشه دختر خوب پیدا کرد ؟o_O
دنیای مجازی دنیای هزار رنگه همه به همون رنگی در میان که بقیه دوست دارن!
داداش من ، با فامیل ازدواج کرد این شد داستانش (طلاق) 
بنظرتون اونوقت تو دنیای مجازی میشه یه دختر خوب پیدا کرد؟؟
بهتر نیست ، تو دنیای واقعی بدنبال یه دختر خوب و نجیب بگردین ؟:)



+
منظورم از 90به 10اینبود که :
این پست تون اونقدر غمگین بود که باید گفت :
خنده ی من از گریه تلخ تر است درسته یا نه ؟
اوکی ؟:)
پاسخ:
سلام
متشکرمممم

خب مجبورم سوالم اینجوری برگردونم که کجا بگردم تو دنیای واقعی؟...من در چندین کیلومتری دختری یافت نمیشه..متاسفانه بنده هفتادی نیستم که دم دستم پر باشه :)

حق باشماست
اما ادمها اگه معیارشون مشخص باشه و هدفشون..تو بعضی چیزا اصلی نمیشه بهشون دروغ گفت..فقط باید ادم در مسیر تعادل باشه که نشه بهش دروغ بگن
من به این اعتقاد دارم که میگم
اها بعله گرفتم
خیلی هم تلخ
وا :|:)
یعنی برادرهای من دهه ی 70ایی بودند ؟:))))):دی 
خب شما ندارین مادرتون و خواهرتون نمیتونن تو این راه بنظرتون کمک تون کنند ؟
معیار درست ولی همه دخترا و پسرا وقتی پای عشق وسطت بیاد اون ساعت اون لحظه ببخشید 
اینو میگم کور و کر میشن ! معیار کیلوی چند ؟:|
بخصوص تو دنیای مجازی مخ هاشون تعطیل میشن.


اصلا اینا به کنار من یه مثال میزنم براتون ولی مثالم با سوالم اول مطرح میکنم 
بعد از اینکه جواب دادین ادامه حرفامو میگم. اوکی ؟
سوالم اینکه شما وقتی خیلی  بچه بودین  دوست داشتین چکاره بشین ؟
اینو جواب بدین بعدا میگم چرا این رو پرسیدم و این حرف چه ربطی به ادامه حرفام داره :)
ممنون 
+
راستی دهه ی 60هستین یعنی 69آیا یا 68؟ یا 67؟:دی 
آقا من این اعداد رو دهه ی 70ایی اعلام میکنم :)))))
چون تا حدودی طرز تفکر 70ایی ها رو دارند :))))

++
 رفتین زیارت آقا امام رضا سلام ما رو هم برسونین :)
ممنون 
پاسخ:
والا :دی

فرق داشتند اونا..روشون بیشتر بوده
تفکراتم باهاشون نمیخونه خیلی خخخ
معمولا اره ولی خیلی وقتها کور نمیشه

راستش خیلی واسش برنامه ای نداشتم ولی فکرکنم دوست داشتم فوتبالیست بشم
خواهش

68 بعله
من خودم مهمم که دهه شصتی حساب میکنم

چشممممممم ححتماااااااااااااااا


سلام عیدتونننن مبارکککککک :)به ما عیدی ندادین ها ؛ )
+ولی دهه ی 70ایی ها این استدلال رو دارند :)
یعنی اگر شما هم رو داشته باشین قطعا یک دهه 70ایی هستین ؟:دی 
+آفرین :)
فکر نکردین تازه فکرتون فوتبال بوده.مثلا فکر کن من به معلمی فکر کردم سر از بیکاری درآوردم :))
سوالم ربطش به این پست اینبود که من نوعی اگر افکارم بالا و بلند و خوب باشه قطعا چیز خوبی نصیبم میشه ...مثلا من نوعی اگر فکرم به شخصی متمرکز بشه که تو دنیای مجازی پیداش کنم قطعا اون شخص خوب و متعالی نمیتونم بدست بیارم ولی اگر افکارم متمرکز به این کنم که من شخص خوبی تو دنیای واقعی میشه اون نیمه سیب گم شده قطعا شک نکنین بهترینش پیدا میشه.وقتی به کم فکر کنین و راضی باشین به همون اندازه اون شخص هم همین طور میتونه باشه .متوجه منظورم هستین یا بیشتر برم رو منبر ؟:))) 


++
68
چه جالب فکر میکردم 67یا فوقش 69باشین :))
خدا حفظتون کنه :)
پاسخ:
سلام..عید شماهم مبارک....این کف دست موداره بکنین خخخ

باشه اصن ما دهه هفتاد خوب شد خخخخ

قبول دارم..ولی حالا بازهم بیشتر برین رو منبر ببینم تهش به کجا میرسه خخخ

خخخخخ
مرسی..و البته شمارو
منبر رفتن پول میخواد 
پول وده تا برم رو منبر :دی 


پاسخ:
حالا شما برین رو منبر
کنار میایم باهم خخخ
نوچ نوچ :|
نمیگم:)
البته سعدی میفرمایید :
کم گویی و بقیه اش که میدونین :)
منم منبر رفتن هام به این اصل برمیگرده :)
موفق باشین جناب آقا پیمان :)

پاسخ:
حالا اینبار به جایی برنمیخوره خخخخ

مرسییی و همچنین

سلام

 

پیمان عزیز

متنی که گذاشتی واقعا زیبا بود و یجوری آموزنده...

برام جالب شد توی نظرهایی که برات پست شده بگردم و بخونم ببینم عزیزان دیگه چه نظری دارن.

بیشتر از هرچیزی گیرایی خودت بود که نشون میده پائینه!

خخخخخ

باران خانم ان شاءالله که مشهد یادش کرده باشی که به دعای حاصل قلبشون از امام رضا برسن یا رسیده باشن...

ولی ایشونو حتما دریاب شاید با هم عقیده بودنتون به جاهای زیباتری برسید...

 

پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفتون
جالبه برام که این نظر دارین
چون فکر میکنم نظرات من با ایشون از زمین تا اسمون فرق بکنه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">