در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

چشمات باز کن..همین

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ

من معمولا آدمها و حرفاشون و کلا خیلی چیزهارو جدی میگیرم

این هم میتونه خوب باشه هم بد

فکر میکنم از خصوصیات آدمهای ساده باشه

همینجور زمان میگذره...میگذره..میگزره

شما به همه ادمها اهمیت میدین..بها میدین... و باورشون میکنین

و خب خیلی وقتها سختی میکشین ..با دیدن آدمهای مختلف ..چون واقعا همه یکجور نیستن..و خدا بی نهایت ورژن آدم آفریده

و نمیشه همشون جدی گرفت

دوراه پیش روتون میمونه

مث پدرومادرم  ادامه بدین با تحمل سختیهای مختلف ...حریص و زیاده خواه نباشید و کنار بیاید با خیلی چیزها و اصطلاحا تو خودتون بریزید و پیرکنید رسما خودتون

یا هم که نه یک لحظه خودتون از دور آدمها بکشید بیرون و تو جمعشون احساس نکنید خودتون

خب حالا یک مبل قرمز رنگ انتخاب کنید و بشینید

نگاه کنید

ادمها مثل یک کتابخونه و با قفسه های پرا ازکتاب ببینین..هر‌ادم یک کتاب

یا حتی این کلکسیونهای دیسکهای قدیمی موسیقی...هر دیسکت یک آدم

درک کنید هر آدمی قابل احترام و دنیای خودش داره

ولی خب دلیلی هم نداره از هرکتاب خوشتون بیاد یا از اون دیسکت

یا برعکسش اون کتاب از شما خوشش بیاد

پس فقط بشناسید ادمهارو و رد بشید

گاهی  باید چند صفحه از یک کتاب را خوند تا بفهمی به هم میخورین یا نه

اینجوری هم به درک کلی از ادمها میرسی

هم بیخودی واسه همه ادمها انرژی نمیزاری و جدیشون نمیگیری

کسایی جدی میگیری که تورو جدی میگیرن درواقع

زندگی خیلی بیشتر از این ادمها و دنیاهای مختلف داره

که تو با جدی گرفتن خیلی از ادمها خودت درگیر کنی و محدود

خیلی ادمهای بیشتری هستند برای جدی گرفتن حرفاشون و خودشون کلا

فقط چشمات باز کن..همین
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴
پیمان

نظرات  (۱۴)

۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۹ هنوز یلدا
چقدر موافقم با این نوشته...
پاسخ:
چقدر ذوق کردم که موافق بودین :)
مرسی :)
اول بگم آفرین بهتون تبریک میگم بدون اشتباه املایی بود :)
دوم عنوان پست تون خوب بود :)
سومیش اجازه بدین سه بار این پست مفهومی بخونم بعد نظرمو در موردش بگم:)
مرسی:)
ولی چهارمی آرامش  رو تو این پست تون بهتر میشه دید :)
ایشالا همیشه همین قدر آروم و راحت باشین که آرامش رو  با خودتون به همراه بیارین و به 
همه تزریق کنین:)
ممنون 
پاسخ:
خواهش می کنم..ولی همچین  هم بی غلطم نبودا خخخخ

لطف دارید

سه بار؟خجالتم میدین..مررسی
خواهش میشه

خوشحالم که ارامش احساس کردین ازش..ممنونم

ممنننوووونم

۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۷:۴۳ روزمرگی ...
از کنار بعضی آدما فقط باید رد شد ...
گاهی با ی لبخند.. گاهی با ی پوزخند.. گاهی هم خیلی ساده
پاسخ:
موافقم..فقط باید رد شد..البته بااحترام

هرادمی قابل احترام...
۲۴ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۶ روزمرگی ...
صد البته
لبخند و پوزخند درونی..
پاسخ:
بهتر شد خخخخ
سلام
با نوشته تون رو تا حدودی موافقم . اما بنظر من نباید از ادما توقع داشت. پایین اوردن توقع واقعا ادم رو راحت میکنه. کاری که واسه بقیه انجام میدیم بخاطر ارضای درونی خودمون تو حس کمک به دیگران باشه بدون انتظار بازگشت واقعا ادم رو آسوده میکنه خواه اون ادم بفهمه خواه منوجه نشه اصلا مهم  نیست مهم ادم خودشه. بفهمه خودش میاد و ادامه پیدا میکنه. 
اقا پیمان! جسارتا بنظر میاد شما خیلی خودتون رو بخاطر بقیه اذیت میکنین خیلی وقت میذارین و منتظرین،گرچه خیلی هم احساساتی هستین و تفکر و حستون واقعا ستودنی اما زیاد خودتون رو بخاطر بقیه اذیت نکنین. البته میدونم گفتن این حرفا اسونتر از عملشونه و من خودمم شدیدا ریزنگرم و تحلیل گرام اما مدتیه توقعم رو پایین اوردم از همه..
ادم باید نگاه کنه و رد بشه. بلاخره یک روزی اونی که باید بفهمه خودش میفهمه.
بازم جسارتم رو ببخشین.

پست قبلیتونم که ماشالله !! بلا به دور از وبلاگ محترمتون چقدر خوش شانسه فری ماین دات بلاگ دات آی آر :))
پاسخ:
سلاممممممممممم
چه عجب پارسال دوست امسال هوووچ
باورتون نمیشه....دقیقا همین دیروز عصر داشتم فکر میکردم..کجایید..نکنه باز کلا خاموش شدید..نکنه از دستم واسه اون پست ناراحتید و رفتید از پیشم..خیلی به فکرتون بودم و میخواستم چیزی واستون بنویسم....خیلی خوشحالم کردید با اومدنتون و من از فکر رها
آره این دقیقا همون حرفیه که روش قبلا به توافق رسیدیم...میدونین بحث توقع نیست راستش خیلی
ولی خب بحث به هم خوردن...نمیشه توقعی داشت از کسی که از تو خوشش نمیاد
ولی خب در کل حرفاتون کاملا درست..خیلی موافقم باهاشون
میدونین ادمها خیلی واسم بارزشن..ولی الونا هیچوقت این درک نمیکنن کسی بدون سود اینقدر واسشون ارززش قائل بشه
نمیدونم شایدم واقعا من اینقدر بدم..نمیدونم
توکل به خدا
خواهش میکنم..خیلی حس خوبی گرفتم از کامنتتون این چه حرفیه

خخخخخخ بعله دیگه جیگرگوشمه پس چی
بابت موزیک های خوبتون هم مرسی!
یه بار هم ما به شما موزیک پیشنهاد میدیم. امیدوارم مورد پسند باشه
http://www.musicmand.com/4857-music-damahi-divaneh/
پاسخ:
خواهش میکنم..امیدوارم دوستشون داشته باشین همشون رو

مرررررسی بابت پیشنهاد موزیکتون
من همیشه از پیشنهاد موزیک استقبال میکنم
از بهترین هدیه هاست
لطفتون مستدام
۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۲:۰۵ روزمرگی ...
دیگه بهتر از این راه نداره.. اصرار نکن
لبخند و پوزخند(حرص خند!:) ) باید باشه! :))
پاسخ:
باشه در همین حد هم خوبه خخخخ
۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۴:۳۵ حسین یحیی زاده
 سلام پیمان.
نوشتی آدما کلا دو دستن.
اکثرن بد و تعداد کمی هم خوب.
از بدها یا دور باش یا تحملشون کن. خوبها هم که پیدا نمیشن...

به نظرم چشمهات رو باز کن پایان خوبی نبود..
پاسخ:
سلام دوست مهربان
پس کجایی شما..دلمان تنگ شد که

کاملا نه اما تقریبا اره برای هرکسی

چرا باید امیدوارکننده تر از این حرفا باشه..هوم؟


چرا چطور؟میشه بیشتر واسم بگی که چرا خوب نبود لطفا؟


سلام دوباره
همیشه همه پستاتون رو میخونم.. منتهی باید حرفی نظری باشه که واسه کامنت بیاد. صرف اینکه همیشه بنویسم موافقم موافقم زیاد جالب نیست.
نه خواهش میکنم ناراحت چرا وبلاگ خودتونه هرچی دلتون بخواد بنویسین من فقط رهگذر معمولیم. اما یه چیز برام جالب نبود اینکه نوشته بودین "خانما کلا با پیمان معادی حال میکنن" خیلی دیر تونستم این جمله رو هضم کنم و باهاش کنار بیام. قطعا شما منظوری نداشتین اما برای من سنگین بود.
امیدوارم صریح حرف زدنم ناراحتتون نکرده باشه. 
کاملا درسته خدمت بدون چشم داشت این خیلی خوبه. شما اصلا بد نیستین. بذارین نفهمن، خودتون و پینکی که متوجهین و از درون راضی.

خواهش میکنم. سلامت باشین.

پاسخ:
علیک دوباره خخخ

اره خب منم همینجور میخوام و کاملا موافقم باهاتون ولی چون اخرین کامنتتون با ناراحتی بود پیش فرضم کلا این بود که از رو ناراحتی کلا سر نمیزنین دیگه..وگرنه که روشتون خیلی خوب و عالیه
فکر میکنم بد نوشتم..حق با شماست..اما خب مطمئنا منظورم به بدی ظاهرش نبود..حرفم بیشتر به خاطر این بود که نظر خیلی از خانمایی که راجب فیلم برف روی کاجها از جمه خواهرم که بررسی کردم نسبت به پیمان معادی مثب بود و قبولش داشتن و از این بعد اون گفتم نه چیز دیگه ای
ام باز عذرمیخوام که بد گفتم
نه اتفاقا خیلی خوبه و امیدوارم همیشه همینقدر صریح باشید چون واقعا خوبه
لطف دارید همیشه..مرررسی

همچنبین خانوم معمار مهربون
بعله اقا پیمان گفتم قطعا بی منظور بودین. میدونین کلا دید خانمها و آقایون منفاوته راجع به موضوعات واسه همین اختلاف سلیقه ها پیش میاد. خدا رو شکر صراحتم نتیجه معکوس نداد :)
بازم پیشنهادم اینه در اولین فرصت فیلم کمپ ایکس ری رو حتما ببینین. اصلا از دستش ندین.
 خواهش میکنم برادر

پاسخ:
خواهش میشه

اره دقیقا همه اینا واسه همون تغییر دیدست

چشم اگه گیرش بیارم حتما پیشنهادتون عملی میکنم
مرسی از پیشنهادتون


خیلی حرفای ارزشمندی تو این پست بود :)
خیلی خوب بود.
خیلی خووووووب ها !
بدون اغراق میگم.
واقعا ممنون 
اما تا حالا آدم ها رو تو همچین زاویه ای ندیده بودم.
مثل کتاب اونا رو ببینی !


+
خط اول منم همینجوریم نمیدونم بگم متاسفانه یا خوشبختانه :|:)
ولی سادگی رو دوست دارم البته نه همیشه...
گاهی وقتا سادگی بده چون  بعضی با حرفاشون آزارت میدن و باید اونموقع از سادگی 
فاصله گرفت...

بازم ممنون بخاطر متن زیباتون بنظرم سه بار کمه برای خوندن این پست 
این حرفا رو باید از بر بود...
ممنون .
بقول دوستان: قلمتون مانا :)
روز و روزگارتون خوش :)

پاسخ:
نظرلطفتونه
خیلیییی خوشحالم کردین با این نظرتون..مرسی مررسی
اره واقعا هم هرکسی یک کتاب.هرکسی..بدون تعصب


به نظر من که سادگی همیشه خوبه
همیییشه
ولی خب نظرتون محترم


لطف دارید
لطفتون مستدام


۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۹ حسین یحیی زاده
سلام من نادمم.
به نظرم پایان خوبی بود. برداشت امروزم بعد از خوندن متن با برداشت اولم فرق کرد.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم..این چه حرفیه
نظرلطفته..
همیشه همیمجوریه..طبیعیه خخخ

پینکی خان
غمگین مباش
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور !
می گذره...
(در راستای  افزایش کامنت های معمارک) 
جدا از شوخی! اولا ناراحت نباشید دوما در صورت هجوم غم در راستای افزایش قدرت و صبوری خویش بهره بجویید! 
اون دمپایی نصفه سیاه اونجا چی میگه ؟!!

پاسخ:
اووووف چه شعر روحیه دهنده ای
متشکرم خانوم معمار..حالمون عوض کردی
سپاسگزارم بس بسیار

اره خداییش..این نیز بگذرد....

لطف دارید..بسیار خوشحالمون میکنید..روحیمون  بسیار عالش شده تو این لحظات..ممنونم

اره باید بیشتر صبرکنم..ایشالا درست میشه

دقیقا همون دمایی نصفه دلیل عکس دیگه
کل متن واسه اونه
همون دمپایی نصفه طفلک
شما باشین دیگه نگین خانم معمارک چرا نیستی!!!
کافی هست دیگه ؟! :)
اینم از این ...
خدا رو شکر مقبول افتاد.
ما دیگه کم کم برگردیم به غار مکتبی مون...
پاسخ:
نخیررر این حرفها نیست
هیچوقت این وبلاگ از کامنتهاتون سیر نمیشه..اونم کامنتهایی به این پرمهری و محتوایی
خیااالتون راحت

خیر نیست خخخخ

منتظرتونیم همواره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">