در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

هم نوا با آقای خلبان

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۲۷ ب.ظ

جمعه قراره یک اتفاق تاریخی برای من بیفته

بعد 27 سال قراره برای اولین بار سوار هواپیما بشم

البته پدرومادر به صورت غیرمستند میگن بچه بودی سوار شدی

ولی از اونجایی که در حافظه من و حتی برار خواهرهایم از این واقع هیچ تصویری ثبت نشده

پس ادعا اثبات نشده تلقی می گردد

و جمعه 29 بهمن ماه سال 1395  اولین سفر رسمی هوایی اینجانب خواهد بود

البته پرواز به مستقیم از مشهد به قشم

وااا چرا قشم؟

به چند دلیل محاسباتی و اقتصادگرایانه و البته مستضعف پرورانه

اول این که پرواز مستقیم به بندر چند بود؟

واسه پنجشنبه 250 تومن

و واسه جمعه نزدیک سیصد تومن

که طبیعتا من به گور بابای ماهان خندیدم  داشته باشم همچین پولی بدم

بعدش این که  از رفت که داشتم میومدم تو قطار یک بنده خدایی گفت بلیط چارتر از قشم به بندر بوده 67 تومن

اونجا بود که از بعضی نقاط طوری سوختم که فقط با شطرنجی کردن اون نقاط قابل پخش بودم

چون بندر به قشم بیست تومن...اونم که 67...حالا میگیم 90

بعد پول قطار بندر به مشهد چنده؟112 تومن...شما باشین نمیسوزین؟من دیگه حرفی ندارم

رو این حساب این ایده رفتن به قشم از اونجا تو ذهنم خورده شد

که بعله سوراخی مناسب باز شده انگار.....

رو این حساب سه نرم افزار غیور چارتری هواپیما که رو گوشیم نصب بود( و مدتها منتظر چنین فرصتی بودم فرصتی مناسب برای سفر هوایی ) رو بسیج کردم

از بدو ورد به مشهد هرروز پروازهای چارتر مشهد به قشم چک میکردم

چون بلیط   قطار که 112 تومن و یک روز طول میکشه برسی

بلیط اتوبوس با این که به شدت به صرفست و قیمتش حدود شصت تومن ولی خب تا برسی از زندگی ناامید میشی و یک هفته باید بزاری رو خودت کار کنی تا ریکاوری بشی و به زندگی عادی برگردی

رو این حساب تصمیم گرفتم مقداری گرونتر برم

ولی هم هواپیما تجربه کنم

هم این که از مشهد بودنم استفاده بیشتر ببرم و هم این که سریعتر برسم

خلاصه از 200 تومن واسه روز جمعه شروع شد

از اونجایی که میدونستم احتمال کمتر شدنش هست

اقدام به خرید هیچ گونه بلیطی نکردم

هرروز چکش میکردم و میگفتم صبر صبر صبر

تا این که دیروز رسید به 140 تومن

بازهم میخواستم صبر کنم ولی داداشم گفتم آقا ولش کن یهو پر میشه از دستش میدی حیفه

منم گفتم سگ تو ضرر میگیرم.....ترسیدم راستش یکمم

خلاصه گرفتم

ولی خب امروز که دوباره چک کردم شده بود 100 تومن و مقداری سوختم

میدونین جریان امتحاناهای پایان ترم دانشگاه که وقتی امتحان میدی دیگه نباید بیای بعدش  جوابهارو نگاه کنی...چون جز اعصاب خوردی چیزی نداره.....منم نباید چک میکردم خخخ

این شد که بلیط به قشم گرفتم و از قشم به بندرعباس میرم...بعله

این گونه به امید خدا اولین سفرهواپیمایی من شکل میگیره

البته دوتا استرس دارم

وضعیت اب و هوایی ناپایدار و میگن پنجشنبه جمعه امکان بارش شدیده

خیلی میترسم اوضاع ناجور بشه و پرواز کنسل بشه و نتونم شنبه صبح سرکار برسم

یکجورایی  از اینجارونده از اونجا مونده میشم

از طرف دیگه استرس این دارم تا حالا سوار نشدم

نمیدونم چیکار کنم موقع سوار شدن..نشستن و اینا خخخخ

سوتی ندم یه وقت ابروم بره..واااای خدا خخخخ

نمیدونم توکل به خودش...یک چیزی میشه دیگه

میدونین فکر میکردم  وقتی بخوام سوار هواپیما بشم برای اولین بار ذوق خیلی بیشتری داشته باشم

ولی خب نمیدونم چرا ولی فکر میکنم ذوق عکس گرفتن و سوار شدن و اینارو نداشته باشم

نمیدونم شاید موقع سوار شدن ذوقش بیاد

شایدم نیاد

شاید اصن واسه این که چون دارم میرم جایی که خیلی بهش علاقه ای ندارم باشه

احتمالا هم همینه

طبیعتا اگه بحث اومدن به مشهد بود خیلی قضیه فرق میکرد

چه میدونم....توکل به خودش...ببینیم چی پیش میاد دیگه

بریم تو کارش

تا ببینیم یار که را خواهد

و میلش به که باشد...



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
پیمان

نظرات  (۴)

چقدر رفت و آمد براتون هزینه در بر داره o_O
منم تا حالا سوار هواپیما نشدم
منتظر شنیدن سوتی های احتمالیتون هستیم :دی
حالا رفتین قشم یه دوری هم بزنین، هم فاله هم تماشا! اینجوری یه تیر و دو نشون میشه که هم یه مسافرت داشتین و هم برگشتین سرکار (البته اگه تا حالا قشم نرفته باشین! هرچند فرقی هم نمیکنه)
عه تو قشم قراره یارتون رو ببینید؟ :)))
پاسخ:
بعله..پس چی :(
مث همیم همچنان خخخ
به سوتی نرسید..کنسل شد پرواز..باقطار اومدم خخخ
کلا نشد هیچکدوم خخخ
منم پارسال اولین بار س وار شدم و دقیقا خیلی از سوتی دادن میترسیدم:دی و مثل شما به منم میگفتن بچه بودی سوار شدی:دی
خب هیچگونه نگرانی نداره شما میری فرودگاهو چمدونتو میدی قسمت بار، بعد خودت میای میشینی تا پروازتو اعلام کنن که معمولا تاخیر داره یک ساعتی، بعدش هرجا بقیه رفتن شمام برو:دی میرید سوار اتوبوس میشید میرید دم هواپیما، راستی اگر توو کیف دستیتون ( البته اگر داریدو میخواین با خودتون ببرید داخل هواپیما) چیز تیزی مثل قیچی ای سنگی چیزی بود بذارید توو ساک، مثلا من از کیش کلی گوش ماهی جمع کردم چون توو ساک نذاشته بودم ازم گرفتن:(( بعدش میرید دم هواپیما و خودشون بلیطو میبیننو جارو بهتون میگن، بعد دوتا خوشگل!:دی میان براتون نحوه بستن کمربندو کشیدن ماسک اکسیژنو اینارو پانتومیم بازی میکنن، خلاصه همه چیو خودشون اعلام میکنن مثلا گوشیو خاموش کنیدو اینا بعدم یه ذره لحظه ی بلند شدن اولین یار استرس داره، من توصیه میکنم رفتنی دم پنجره نشینید اما برگشتنی حتما بشینید. بعدشم براتون خوراکی میارن بخورید:دی
پاسخ:
چه نفاهمی خخخ

اوهوم..ولی حیف پروازم کنسل شد و با قطار اومدم :(
ممنون از راهنماییتون ولی :)
 
40 تومن ضرر کردی ک! :|
میخواستم بگم ک آخر هفته وضع هوا قاراشمیشه.. ک خودت اشاره کردی بهش! :)
ایشالا سفر بی خطر..


+راستی..
عاقا این چ وضعشه؟! میای اینجا.. سُک سُک میکنی.. میری؟! :|
:))
پاسخ:
باو کلا کنسل شد خخخخ

نه دیگه بیشتر میام دیگه نگاه :)
سلام 
من جاتون باشم اون ۴۰تومنی که ضرر کردم رو  از داداشم میگیریم :))
هواپیما که چیزی نداره :دی
مواظب باشین یک گوشی تون خاموش کنین...
چون موج براش بده ...
دو : حتما یک شکلات تلخ با خودتون ببرین چون کسانی که بار اولشون وقتی هواپیما اوج میگیره یه کوچولو سرشون گیج میره حتی دیده شده فشارشون میافته و حتی بازم دیده شده  غش میکنن :))
شکلات تلخ رو موقع اوج گرفتن هواپیما داخل دهانتون حتما باشه :)
رو صندلی که  میشینین یک کمربند ایمنی هست اونو ببندین بالای سرتون هم یک کمدهای کشویی هست برای وسایل شخصی که داخل هواپیما میبرین...
موقع سوار شدن به داخل هواپیما حتما یه سلام و خدا قوت به مهماندار و حتی کمک خلبان بکنین ...
من‌جاتون باشم چون بار اولتونه صدای اون آقا یا خانوم که از طریق سیستم صوتی هواپیما بهتون خوش آمد میگه و توصیه های ایمنی رو میگه جدی بگیرین صداشون از طریق گوشی قبل از خاموشی گوشی ضبط میکنم که یادگاری بمونه...
به امید سفرهای هوایی دیگر در پرواز هواپیمای آسمان /ماهان 
سفر خوشی را برای شما آرزومندیم :))
یه همچین چیزی رو از طریق سیستم صوتی هواپیما توسط مهماندارها گفته میشه :)
فقط امیدوارم تو این سفر دست انداز هوایی نداشته باشین :دی 
چون اونموقع قطعا خلبان /کمک خلبان شما رو به آرامش دعوت میکنن :))
یک بسته غذایی هم بهتون میدم معمولا بسته های غذایی آسمان با کیفیت تر از بسته های غذایی ماهانه ! عوضش ماهان صندلی های خوبی داره و خیلی کم‌پیش میاد بدلیل بارندگی و برف کنسل پیش بیاد در صورتی که در آسمان معمولا کنسلی بدلیل بدی هوا پیش میاد :)

الان قشنگ معلوم شد من سوار هواپیما شدم ؟:دی :))


سوالی باشه در خدمتم :))

امضاء خلبان واران هستم...


+
ولی واقعا من جاتون میبودم یه سفر به قشمم میکردم حداقل زودتر میرفتم و قشم خوب میدیم هر چند خودتون تو بندرعباسین ولی خب قشمم زیباست ...
در هر صورت امیدوارم سفر هوایی خوبی داشته باشین :)

پاسخ:
سلام..نه جبران شد

ممنون از راهنمایاتون..ولی کنسل شد با قطار اومدم :)

دقیقا معلوم شد خخخخ


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">