در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

Lonely Day

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
سه شنبه پنجم شهریور ۱۳۹۲ . 14:19

Such a lonely day

عجب روز تنهایی

And it’s mine

و این روز مال من است

The most loneliest day of my life

تنهاترین روز زندگی من

Such a lonely day

عجب روز تنهایی

Should be banned

بایستی ممنوع میشد

It’s a day that I can’t stand

این روزی است که نمی توانم بیاستم

The most loneliest day of my life

تنهاترین روز زندگی من

The most loneliest day of my life

تنهاترین روز زندگی من

Such a lonely day

عجب روز تنهایی

Shouldn’t exist

نبایستی که وجود داسته باشد

It’s a day that I’ll never miss

این روزی است که اصلاً از دستش نخواهم داد

Such a lonely day

عجب روز تنهایی

And it’s mine

و این روز مال من است

The most loneliest day of my life

 تنهاترین روز زندگی من

And if you go

و اگر بروی

I wanna go with you

می خواهم که با تو بیایم

And if you die

و اگر بمیری

I wanna die with you

می خواهم با تو بمیرم

Take your hand And walk away

دستانت را بگیرم و دور شوم

The most loneliest day of my life

تنهاترین روز زندگی من

The most loneliest day of my life

تنهاترین روز زندگی من

The most loneliest day of my life

تنهاترین روز زندگی من

Such a lonely day

چه روز تنهایی

And it’s mine

و این روز مال منه

It’s a day that I am glad I survived

این روزیه که من توش خوشحالمو زنده میمونم


آهنگ Lonely Day از گروه System Of A Down ..... اصلیترین دلنوشته این روزهای من از زبان یاری دگر

این نیز لینک دانلودش درصورت علاقه شما به گوش دادنش با کیفیت خوب :

http://s1.picofile.com/file/6244205230/System_Of_A_Down_Lonely_Day.mp3.html

.......

پ.ن1:از 4سال پیش که این آهنگ واسه اولین بار شنیدم تا الان...شاید بهترین روایتگر هرروز من بوده

پ.ن2:با تشکر از سایت mihanlyrics که من تو زحمت ترجمه کردن ننداخت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۴
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">