در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

Sweet Dreams

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
سه شنبه سی ام مهر ۱۳۹۲ . 17:54واسه همیشه از عشق محرومت میکنم..نمیزارم هیچوقت طعم شیرین عشق بچشی..نمیزارم هیچوقت عاشق بشی

از خدایی به بزرگی تو بعیده اینجوری حرف زدن ...تهدید؟....اونم تهدید کسی که تو سرزمینی زندگی میکنه که مردمش معنی بردن فراموش کردن

قلاده شهوت باز میکنم ...تموم زندگیت فرا میگیره..میشی یک شهوت خالص

کم با شهوت جنگ نداشتم..خیلی وقتا برده بعضی وقتها بردم..ولی هنوز تسلیمش نشدم

کرکری میخونی...هنوز پات به جهنمم نرسیده....حتی نمیتونی کوچیکترین تجسمی ازش داشته باشی..از درد، از زجر، از عذاب

عجیب که نمیدونی بی تو هرروزم جهنم

متوجه نمیشم

خودت با عشق من ساختی..توقع نداشته باش حالا عاشقت نباشم..حتی تو جهنمت

.........

کجا میری؟چی با خودت بلغور میکنی؟


 Sweet dreams are made of this... 
Who am I to disagree?
Travel the world and the seven seas
Everybody's looking for something

Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused

I wanna use you and abuse you
I wanna know what's inside you.......



(برداشتی مستقیم و آزاد از آهنگ  Sweet Dreams  با اجرای Emiliy Browning - موسیقی متن فیلم     Sucker Punch)

پ.ن 1: این آهنگ از گذشته از وقتی اولین بار از مرلین منسون گوش دادم دوس داشتم(نمیدونم اولین بار کی خونده این آهنگ و اصلش مال کیه) در این حد که میخواستم اولین آهنگی که بعد گیتار الکتریک خریدنم بنوازم همین بود.البته خیلی حرف دارم واسه ان اهنگ که بعدا شاید بازهم چیزهای دیگه ای که ازش درک میکنم واستون گذاشتم اما حالا فقط این حس دارم از این آهنگ اونم با اجرای این خواننده که خیلی بهتر از مرلین منسون خوندش.

پ.ن 2:واسه درک بیشتر لینک دانلود و ترجمه متن تیکه ای از آهنگ که آوردم واستون گذاشتم.


ترجمه اون تیکه :

رویاهای شیرین از این ساخته شده اند

من چه کسی هستم که بخواهم مخالفت کنم؟

به دنیا و هفت دریا سفر کن

هرکسی به دنبال چیزیست


بعضی هاشون می خوان ازت استفاده کنن

بعضی هاشون میخوان که تو ازشون استفاده کنی

بعضی هاشون میخوان ازت سواستفاده کنن

بعضی هاشون میخوان مورد سواستفاده قرار بگیرن


من میخواهم از تو استفاده و هم سواستفاده کنم

من میخواهم بفهمم در درون تو چه چیزی وجود داره......

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۹
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">