در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

من از این دنیا چی می خوام؟

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
پنجشنبه هفتم آذر ۱۳۹۲ . 19:42آهنگ رویا از معین رو که به احتمال زیاد گوش دادید

....................................................................

همون مسیر از تقی آباد تا پارک ملت که تو پست قبل ذکر خیرش بود

باسجاد، با هم پیاده اومدیم کل مسیر

راجب خیلی موضوع ها صحبت کردیم،ولی خب قشنگترینش زندگی ای بود که میخواستیم جفتمون

و سجاد واقعا خوب شرح داد این زندگی و البته نزدیکتر دید من رو به این زندگی،به خاطر همون مهاجرت احتمالی برای کار به بندرعباس

یک کار با حقوق متوسط،یک خونه نقلی،یک میز هم کافی برای نوشتن،وسایلی برای درست کردن چایی،مقداری کتاب خوب برای مطالعه و....

شاید چیزهای دیگه هم گفت و یادم نیست،ولی خب چیزهایی که باروحم حس کردم و جذب کردم این ها بود و راستش اصلشم همین ها بود

چیزهای تکمیلی تو ذهن خودمم،هفته ای یک بار فوتسال و کوهنوردی،همنشینی با فرشته های معلول و گپ زدن باهاشون،پیاده روی و .....

نه میخوایم اون قدر پول داشته باشیم که سانتافه بخریم تا به سرعت از کنار چیزهایی که دیدنشون واسه زندگی لازم بگذریم،نه اون قدر پول که....که حتی اگر هم داشته باشیم میشه درست تر خرجش کرد...درست تر از خریدن سانتافه

البته تو یک زمینه خیلی خب من و سجاد همدیگرو درک میکنیم،اونم این که هروقت با کلی ذوق راجب چیزی فکر میکنم و دوست داریم همونجوری که میخوایم بشه و واسمون رویایی باشه،در هنگام وقوعش آن چنان میخوره تو پرمون که......بیخیال

شاید تو نگاه اول خواستن همچین زندگی ساده ای توقع زیادی به حساب نیاد ولی خب معلوم نیست چقدر بتونیم پشت این سادگی اونم تو این زمونه رو به زوال و مادی گرایی بمونیم

تو این روزها خیلی وقتا به صحبتهای اون روزمون فکر میکنم و واقعا از ته دل آرزوش میکنم

شاید واسه همین که تو این روزها خیلی آهنگ رویا معین بهم میچسبه....هرچند از وقتی یادم میاد،بهم می چسبید

و چقدر میسوزونه این تیکش آدم:

((بگم غصه ها سر اومد گریه بس که بهتر اومد......))

ضمن این که فکر نمیکنم تناقضی داشته باشه بین آدمی که سرشار از انرژی و شور و شوق باشه و همچین زندگی ای دوست داشته باشه

هرچی خدا بخواد.....


اگه گوش نکردینش تا حالا که بعید میدونم یا به هردلیلی ندارینش میزارمش که اگه خواستید دانلود کنید:

رویا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۶
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">