در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

معمولی اما جدی

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
دوشنبه یازدهم آذر ۱۳۹۲ . 12:59بوووووق

بووووووق

بوووووووق

+بله؟

-سلام آقا گزینش ارتش؟

+بله 

-عذرمیخوام واسه این جواب آزمون ارتش مزاحمتون شدم..میخواستم نتیجه آزمونم بدونم

+اسمتون؟

+پیمان.....

-چه  رشته ای؟

-سخت افزار

+شهر محل درخواست؟

-بندرعباس

+ قبول شدین

-خب حالا کی باید بقیه اقدامهارو انجام بدم؟

+شما 16 آذر با همون مدارکی که اعلام شده  ساعت 8 صبح روبروی دفتر گزینش ارتش حاضر باشین

-آها پس 16آذر ساعت.........حاضر بشم بعد چقدر طول میکشه کارها؟

+آره ...دیگه اوناش نمیدونم خودشون بهتون میگن

-باشه خیلی ممنون

+خواهش میکنم خداحافظ  تق

-خداحافظ  تق

سکوت ت ت ت

مامان: قبول شدی؟

-آره

مامان:خب به سلامتی خدارو شکر

-اوهوم

سکوت ت ت ت ت

مامان:خوبه دیگه خیالت راحت شد

 -اوهوم

..............

چرا حتی یک لبخند نیومد رولبم؟من که همیشه تشنه قبولی حالا تو هرچیزی بودم؟شاید واسه این که بازی جدی شد؟نکنه پشیمون  شدم؟نه پشیمون نشدم فقط حق بده که وقتی دارم وارد مرحله جدیدی از زندگی میشم توفکر باشم..نمیدونم چی قراره پیش بیاد فقط بایدتوکل کنم به خدا و..... خدایا شکرت

آره خدایا شکرت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۰
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">