در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

ثبت موقتی در مرداد 92

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ
پنجشنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۲ . 20:4جالبه،این پست تو مرداد 92 ثبت موقتش کردم که بعدا ثبت کنم،واسم جالب بود فکر اون موقعم،گفتم ثبتش کنم شاید واسه شما هم جالب باشه:دی

:

دلم میخواد برم ارتش

نه این که خیلی از دلم باشه..ولی خیلی از بیکاری و افسردگی بهتره

دوستهام میگن نرو ارتش

منم میگم کار نیست خوب

میدونی دلم میخواد بیفتم یک جای دور ..یعنی شاید نخوام هم بندازنم..کلا دست من نیست اون که

ولی انقدر خسته ام که واقعا مشکلی ندارم با افتادن یک جای دور

من به تنهایی عادت دارم و فکر کنم بهم غلبه کرده فکر این که من محکوم به تنهاییم

که لیاقت هیچ دختر پاک ندارم

بیخیال نمیخوام حرف تکراری بزنم

فقط دلم میخواد واسه این که اسیر تکرار نشم چیزهایی مث این وبلاگ داشته باشم..چون جدا از  ان که هردفعه چیزی جدید واسم داره خیلی دوسش دارم

میدونی ترکیب تنهایی و  غم چه خوبی ای داره؟

این که هیچوقت ترسی نداری که از دستش بدی

نمیدونم شایدم یک روز انقدرم وابستشون بشم که ترس از دست دادنشون با یه تازگی بیفته تو دلم

میدونم تاحالا پیمان اینجوری ندیده بودی..انقدر ضعیف..انقدر نامید کننده..انقدر خسته

حتما اینجوری بوده که حالا میبینی دیگه..بیخیال

یجورایی دلم نمیخواد دیگه خبر خوبی بشنوم..هیچ چیز آرامشبخشی..هیچ چیز امیدوار کنندهای

متنفرم از این حس و حال

ولی با رفتنم به ارتش و یک جای دور قرار نیست فرار کنم

قرار نیست گیتار الکتریک نخرم

قرار نیست از هنر فاصله بگیرم

قرار نیست پیمان تموم بشه

دوستت دارم خدا....


پ.ن: دوس داشتم بعضی جاهاش حذف کنم،چون الان اونجوری فکر نمیکنم،ولی دوست داشتم به صورت بکر ثبتش کنم که به خودم بی احترامی نکنم.پس این پست به صورت اصل و دست نخورده ثبت می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۷
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">