در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

و باز سفری تکراری

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ
سه شنبه سوم دی ۱۳۹۲ . 12:39ساعت 2 بلیط قطار دارم به سمت تهران..یعنی کمتر از دوساعت دیگه

راستش خیلی حوصلش ندارم،اندکی خسته ام از این سفرهای تکراری نامعلوم

ولی خب این مسیری که انتخاب کردم و  همیشه آماده همه چیزش خواهم بود

دوستای خوبم،من حداقل تا دوروز دیگه نیستم،یعنی احتمالا تا پنجشنبه بعدازظهر

طبیعتا در این دوروز پستی جدید ثبت نمیشه،واسه همین اگه دوس داشتین و خواستین به وبم بیاین،مث تلویزیون که برنامه نداره برنامه های تکراری گذشته رو پخش میکنه،شما هم لطف کنین و بیاین مطالبی که شاید در گذشته وقت نکردین یا حوصله نکردین بخونین رو بخونین یا حتی اگه از مطلب خوشتون اومده دوباره بخونینش

میدونم ، معمولا بهم میگن اعتماد به نفست زیاده،خخخخخخ

دلم میخواست یک تیکه بچسبونم بهش که دیگه متاسفانه تایم ندارم ،چون ناهار نخوردم،وسایلم جمع نکردم البته کامل و خب حرکت هم باید بکنم سمت راه اهن

مراقب خودتون باشین..اگه عصر و شب هم ندیدمتون،شب و عصرتون هم بخیر

پس ایشالا تا دوروز دیگه

امضا میگ میگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۲
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">