در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

آهنگهای زمان توهم

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ
دوشنبه نهم دی ۱۳۹۲ . 20:31به مناسبت رسیدن سالروز گفتن نع مقدس محیا خانوم،همان تک احساس دنیای  واقعی بنده، به بنده

البته دقیقا این روز نیست چون هفته آخر کلاسهای دانشگاه اولین نع شنیدم و یک هفته قبل از شروع امتحان ها آخرین نع شنیدم،و خب تاریخ دقیق ندارم،فقط میدونم همین روزها از سال بود

که البته الان یک روز نیست که به خاطر شنیدن این نع مقدس خدارو شکر نکنم

خلاصه این که تصمیم گرفتم به مناسبت این سالروز آهنگهایی که اون موقع خیلی بهم میچسبید، تشویقم می کردن و روحیه می دادن و هم دردی میکردن باهام البته چندتا از اصلی ترین هاش واستون بزارم

شاید واستون جالب باشه،دانلود کردید و بسی هم گوش دادید و لذت بردید

اولیش آهنگ ترسم که اشک... کاری از محسن نامجو عزیز که واقعا شعری از حافظ مث همیشه با خلاقیت نابش قشنگ خونده..عرضم به حضورتون شود که این آهنگ  بنده ترم 3 و 4 به طور مداوم گوش میدادم و واقعا باهاش تسکین میگرفتم...چون میدونین اون دوران دقیقا یک پسری بودم که مثلا به یک دختر نامحرم میخواستم سلام کنم کل بدنم می لرزید...بعد حالا تو کش و قوس این بودم که آخه من چیجوری برم بهش بگم . چی بگم اصلا..واسه همین این شعر و این دو بیت:

خواهم شدم به میکده گریان و دادخواه       کزدست غم خلاص من آنجا مگر شوم

ای جان حدیث ما وردلدار بازگو                     لیکن چنان مگو که سواران خبر شوند

تمام کننده و طوفانی عجیب حرف دلم میزد اون روزها و خیلی وقتها به خصوص با خط واحد که از دانشگاه و به خصوص از سرکلاسهایی که باهاش داشتم( یا حتی تو دانشگاه میدیدمش )میومدم خونه با شنیدنش  بغض میکردم و چند قطره اشکی از چشمانم جاری می رفت..روزهایی که مامان میگه میدونستم یک چیزیت هست ولی نمیدونستم باید چیکار میکردم و چی باید می گفتم بهت..خب بگذریم لینک دانلود این آهنگ هم میزارم این پایین:

این

اوایل ترم 5 خب دیگه بحث اتمام حجت با خودم بود و گفتم این ترم دیگه آخرین فرصت،تو همچین زمانی بود که تو میون آهنگها یک آهنگ خیلی تشویقم میکرد و من به جلو می خوند،اونم آهنگ tha damage in you heart از گروه weezer بود که کصافط عجیب وصف حال اون  روزها بود و انگار اصلا واسه من خوندنش،به خصوص دوسه جملش اصلا کپی حال روز من و واسه تشویق من خونده بودن انگار..میگفتن که:

let it go the damage in your heart

عجله کن تا قلبت آسیب ندیده

i can tell you how the words make  this feel

من میتونم بهت بگم کلماتی که این احساس می سازه

i can tell you

من میتونم بهت بگم

i can tell you how the words make  this feel

من میتونم بهت بگم کلماتی که این احساس می سازه

کلا حال هوای عجیبی داشت اون روزها...لینک دانلودشم واستون میزارم این پایین:

این

و اما خب بدون شک در این که من بلاخره در اوخر ترم 5 رفتم جلو و بهش گفتم به جرات میشه گفت آهنگهای متال خیلی نقش داشتن توش...اصلی ترینش که دقیقا یادمه همین آهنگ گوش دادم که خیلی بااعتماد به نفس و توپر بعد گوش دادنش رفتم جلو و اولین نع شنیدم :دی .آهنگش خیلی حماسی و اساطیریه،واقعا توخودت احساس غلو میکنی و کلا احساس میکنی خیلی هستی :)))) این لینکش این پایین :

این

و خب بعد از شنیدن سه نع متوالی ار کسی که 5 ترم بی دریغ دوستش داشتی میشی آلمان بعد از جنگ جهانی دوم،میشی ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم،تمام اعتقاداتت که واسشون زحمت کشیدی و جمع و جورشون کردی،تمام تفکراتت،تمام احساست،کلا همشون پخش و پلا میشن و فازهای مالیخولیایی و تفکرات عجیب و غریب پیدا می کنی،حالا خب خداروشکر خدا خودش من جمع و جور کرد ولی درکل اصن یه وضعی بود،چون به شدت تحقیر شدی،تخریب شدی،اعتماد به نفس نداشتت جرواجر شده،یکی از همون فازها این بود که دلم میخواست بهش بگم که فقط بهم بگو ازم متنفری و با این جمله تسکین پیدا کنم،خب دقیقا یک آهنگ هم با این مضمون  اما نه با  موضوع احساس دختر وپسری گوش میدادم،آهنگ Just hate me  از گروه Pain بود که اونم حرف اصلی آهنگش دقیقا همین بود

Just hate me

فقط بگو ازم متنفری

و وقتی این تیکه رو با او جیغ های سوزناکش می خوند عجیب به دلم می نشست،کلیپشم آپ کردم واستون،آهنگشم گذاشتم،توصیه میکنم اگه حجم دارید واسه دانلود حتما کلیپش که 50 مگ هست دانلود کنید و گوش بدید چون درسته اشک آدم درمیاره ولی واقعا قشنگ و بااحساس،نخواستین بگین واستون داستانش تعریف کنم چون خیلی داستان سوزناک و قشنگی داره،خواستین هم آهنگش فقط دانلود کنیدخارج از لطف نیست،حجمم نداشتین که کلا بیخیال،چیزی از دست نمیدین:دی خلاصه که این دو نیز لینکشون این پایین :

این(کلیپ)


این(آهنگ صوتی)

و خب وقتی تو مرحله سقوط و نزولی باشین هر آهنگی گوش میدین حتی از سبک پاپ که خیلی اعتقادی به این سبک ندارین،حداقل در مقابل سبکهای کلاسیک و فولکلور و راک و متال،تو مرحله حقارت و افت قرار دارید و سخت میشه کنترل کنید خودتون،یک روز یکی از بچه ها  رو یک آهنگ قفل کرده بود و مرتب گوش می دادش،می گفت دوست دخترش بهش خیانت کرده،هرچند خودش هم آدم پاکی نبود که اهل خیانت نباشه..به هرحال تو اون دوران که کم با همچین آدمهایی دم خور نمی شدم این اهنگ گرفتم و منم تقریبا روش قفل می کردم،که نه خوانندش می شناختم و می شناسم و نه علاقه  ای دارم بدونم چرا که نه ارزش محتوایی داره نه ارزش آهنگی،ولی خب تو اون دوران سقوط از اون آهنگهایی یود که گوش میدادم.اینم لینکش:

این


در پایان و اما در کل جدا از تموم شوخی ها و خب حرفهای واقعی و احساسیم،یک چیز پشت این پست میخواستم بگم اونم این که،اصلش همینه آدم باید از شکستهاش درس بگیره و حتی شکستهای زندگیش واسش قشنگ باشه،بدون شک اگه این اتفاقات نمی افتاد شاید من الان این حجم زیاد دید منطقی و قشنگی به خدا حداقل از نظر خودم دارم نداشتم یا خیلی از تفکرات نسبتا محکم و منطقی به ظم قشنگ خودم نداشتم،قبول دارم حق دارین بازهم انگ شعاری کلیشه ای حرف زدن تو این پاراگراف بهم بزنین ولی صرفا این یک حقیقت که من حالا میتونم از یک اتفاق تلخ تو زندگیم  یک پست نیمه طنز بسازم،چون با تموم قشنگیش اما دردناکیش من ازش درس گرفتم که البته بازهم خیلی خیلی بیشتر نیاز به درس گرفتن از چیزهای مختلف زندگی دارم.

با تشکر.میگ میگ

پ.ن: الان متوجه شدم میشاییل شوماخر تو کماست،و اوضاعشم وخیمه،واسه همین خواستم بیاییم واسش و واسه همه مریضها دعا کنیم که هره زودتر به زندگی عادی خودشون برگردن.آمین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۸
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">