در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

اینجا بندرعباس،سلامی موقت

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ
شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۲ . 22:0و باز به قول سنجد(یادتون بیاد :دی) دیدید برگشتم :دی

اول سلام

عرضم به حضورتون که کافی نتم و بنابراین وقت زیادی نیست چرا که پول زیادی نیست خخخخ

واسه همین تیتروار و با نهایت خلاصه نویسی عرض می کنم خدمتتون

هرچند که شماها از خداتونه خخخخ

اول بابت 23 نظری که گذاشتین عرض کنم که

ملت همیشه در صحنه بنده و وب بنده تا اکنون 23 تاکامنت یک جا به خودش ندیده بود

برای همین ضمن تشکر بی دریغ بابت لطف همواره با محببتون و ضمن اعلام این که از این 23 تا کامنت هیچکدوم اسپم نبود و با این که بعضیهاش خصوصیه اما خب همشون با دستان پرمحبت شماها تایپ شده ودر قلبم جایگاهی ویژه داره باید عرض کنم که یادم رفت :دی بس که کافی نت استرس زاست :دی

همونجور که میدونید نزدیک دوهفتست که مشهد به قصد بندر ترک کردم

یک هفتست که رسما میرم سرکار

محیطش خوبه و کاملا صمیمی،اما خب کارم تعمیراتیه و خبری از میز و پشت میز نشینی نیست و البته اینترنت که کلا نیست

همونجور که حدس میزدم و تو پست قبل گفتم جز مسئول مستقیمم که واقعا آدم تحصیل کرده و با دانش و یااخلاقیه و ایشالا فرصت واسه یادگرفتن خیلی چیزا ازش دارم،فرمانده کل.....توکل به خدا..اندکی صبر سحر نزدیک است....

کلا همه چی از جمله رفتار خواهرم و شوهرخواهرم و دلسوزی خواهرم(همونجور که می دونید من بندر فعلا پیش خواهرم زندگی می کنم) و....  خوبه جز اما دلتنگی و دوری خانوادم به خصوص مادر بی بنظیرم که واقعا فقدان خوبیهاش به شدت احساس میکنم و از شماچه پنهان گاهی حتی اشک می ریزم و دوری از دوستان خوبم که با اس ام اس ها و زنگهاشون نشون دادن دوستانی واقعی دارم و از وجودشون دلم گرم شد هرچند که مطمئن بودم فقط خواستم خودم لوس کنم :دی و البته نداشتن نت و نداشتن شما دوستان خوبم که این 23 تا کامنت پرمهر نشان دهنده قلب پرمهر و لطف بی پایانتونه که البته از لطف بی دریغ شما عزیزان هم بیا خبر بودم :دی

و این هاست که من کم دارم و هیچ چیز جاش.ون نمی گیره که البته میگن و شاید می گین عادت می کنی اما راستش من دوس ندارذم عادت کنم

چون عادت به ماشینی شدن ندارم

چون راستش ترجیح می دم دلتنگ باشم و ناراحت تا یکی که عادت کرده باشه و ماشینی شده باشه

چون دلتنگ بودن تلاش میاره برای رفع دلتنگی.....

خب من فکر می کنم تا مدتها نت نداشته باشم،اما خب دارم مخ خواهر و شوهرخواهرم میزنم به صورت نامحسوس که نت بگیرن

که بابا شماها احتیاج دارین خیلی

اما خب 300 تومن هزینه داره که پول کمی نیست،اما اگه دل خوش به پول خودم باشم باید 3 ماه صبر کنم چرا که حقوقم 3ماه دیگه وصل میشه در بهترین حالت به امید خدا

بنابراین حداقل فعلا باید به کافی نت بسنده کنم  و سعی می کنم هفته ای یک یا دوبار با توجه به وضعیت بحرانی مالیم سر بزنم

حرف زیاد است و مجال کم،من سعی می کنم نظراتتون الان جواب بدم و ثبت کنم و آخرین پستاتون هم بخونم و نظر بزارم،ببخشین اگه همه اونهایی که تو این مدت نخوندم وقت ندارم که بخونم،ایشالا نت گرفتم از خجالتتون در میام :دی

راستی اون همه گفتم انسان تنها نیست با خداوند و اون همه شعار و حرفهای قشنگ و اینا،اینجاست که باید شعارهارو عملی کنم،خداییش سخته اما خب حالا باید تو عمل به خودم ثابت کنم که انسان با خدا تنها نیست،بدون شک سوتی هایی هست و اشتباه هایی خواهم کرد چون کامل نیستم،اما خب با تموم قدرت این فرصت غنیمت می شمرم چون دوس دارم که عمملا به خودم ثابت کنم

آها اینم بگم و تموم کنم،اون برنامه هایی که نوشتم واستون،مقداری با اون چیزی که فکرمی کردم فاصله داره اما هنوز بهشون پایبندم و می خوام که عملیشون کمک،مثلا خبری از استخر مجانی و هیچ امکانات مجانی ای نیست و همه اونها تاثیرات اون خدابیامرز بود و اشعاتش به این ور بود و به خصوص بعد 8 سال مدیریت آقای خوشکل تموم شد و رفت :دی،یا حتی بورسیه شدن هم کاملا در حاله ای از ابهام قرار گرفته که روز اول خیلی خورد تو پرم،اما خودم جمع کردم چرا که هیچ چیز مانعم نمیشه مثلا برای گرفتن دکترا چه با بورسیه چه بدون بورسیه،توکل به خدا..

خب دوستان خوبم باز هم مث همیشه اگه صبح و ظهر هم ندیدمتون،صبح و ظهرتون بخیر

من برمیگردم....

میگ میگ......


پ.ن: غلطهای املایی رو ببخشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۵
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">