در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

پردازنده ای زیر فشار

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۱ ب.ظ
جمعه دهم مهر ۱۳۹۴ . 14:10و مرگ

و دوس دارم بگم و  این مرگ لعنتی

ولی خب نمیتونم بگم لعنتی حتی با تموم داغهایی که واسم گذاشته

چون یکی از اون حکمتهای قطعی و حقیقتهای غیرقابل انکار زندگیه

به جرات میشه گفت تلخ ترین اتفاق زندگی این دنیاست

با تمام این اوصاف

یکی دیگه هم رفت

هادی نوروزی،کاپیتان پرسپولیس

یک اتفاق کاملا یهویی و غیر قابل باور

فقط میشه گفت واقعا تلخ

یک ضدحال روحیک ه یادش میوفتی اذیتت میکنه

میدونین،فکر می کنم اون دنیا باید خیلی جالب و خوب باشه که خدا

همچین سناریویی برای این دنیا نوشته

تنها دلیل ارامشبخش همین

.............

رامین یک داستان واسم ایمیل کرد بخونم

داستان کوتاهی به اسم شکار شده

خیلی خوب بود،بهش تبریک گفتم

بهترین داستانی بود که ازش خوندم و بالغ ترینشون

انقدر خوب بود که بهش پیشنهاد دادم بیا روش گروهی کار کنیم

و یک فیلمنامه بلندش کنیم

جواب مشخصی نداد البته

فکر کنم خودش دوس داره روش تنهایی کار کنه که خب  البته طبیعی هم هست و به نظرش احترام میزارم

منم کنار وایمیستم و اگه ازم کمک خواست کمکش میکنم و از خوندش متنش لذت میبرم،یک متن با روحیات فینچری

البته قراره باهم صحبت کنیم یک ایده بهم بده  روش کار کنم شاید تو همین حال و هوا

که البته من هم استقبال کردم

چون با این همه ایده ای که در حاله نطفه شدن بایگانیشون کردم

و حتی تو ذهنم یک سری دیگه رو دارم پرورش میدم

 یک ایده منسجم ندارم که شروع کنم و ادامش بدم

گاهی وقتا اینجور ایده ها لازمه

تا شما از اون رکود در بیاین

و بنویسین

بنویسین تا تاثیرش روی بقیه امورات زندگیتون هم مشهود باشه

نوشتن واقعا نقش قلب داره

وقتی پویا باشید و بنویسید

زندگیتون هم پویاست،حداقل واسه من اینجوریه

باید یک داستان بلند بنویسم تا ذهنم ازاد بشه

از این همه درگیریهای الکی

باید شروع کنم به نوشتن مداوم

تا بتونم نفس بکشم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۹
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">