در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

نگاه های موقعیت ساز

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ق.ظ

میشه عادی نگاهش کرد

میشه خاص نگاهش کرد

جفتش در دید ظاهری حداقل یکیه

زندگی رو میگم

مثلا

یک مسیر پونزده دقیقه ای تا سرویس هرروز صبح

میشه هرروز به این دید نگاه کرد که

وای  حداقل یک سال باید این مسیر طولانی تحملش کنم،تازه تابستون بندر چیکار کنم

میشه هم هرروز

تو این پونزده دقیقه هرروز یک چیز جدید تو مسیر ببینی و منتظر اتفاقی تازه باشی

یک گریز بزنم به این جمله مسیحی ها و باز برگردم سرحرف اصلیم

که میگه در لحظه زندگی کن

اول ها من فکر میکردم این جمله فقط معنی خوش گذرونی میده

از اونجایی که اونها می خوار و گوشت نجس خوار و این سری هجمه ناخواسته وارد شده از سمت متعصبان بی فکر به ذهن ما بودن

ولی وقتی عین این عبارت در اشعار و گفته های بزرگان خودمونم دیدم

شیرفهم شدم که این در هر لحظه باید برای اون لحظه زندگی کرد

و اگه بخوای به قبل و بعدش فکر کنی فقط شرایط واسه خوت سخت می کنی

باتوحه به این که هدف تعیین شدست و برنامه ریزی شده

ولی هر لحظه رو بنا به شرایط اون لحظه باید زندگی کرد

و اونجور باید نگاه کرد

اینجاست که اون نگاه ها به کار میان

میشه بهشون گفت نگاه های موقعیت ساز

که یا میتوننن اسم نگاه های تکراری به خود بگیرن

یا میتونن هم اسم نگاه های کنجکاو به خود بگیرن

به  نوع عادی یا خاص بودنشون

این شمایین که تعیین میکنین

دوس دارین چیجوری نگاه کنین

دوس دارین چیجوری فکر کنین

حتی دوس دارین چیجوری حس خوبتون بسازین

یا

دوس دارین چندروز زندگی کنین

برای خدا
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۲
پیمان

نظرات  (۷)

۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۰:۴۲ روزمرگی ...
زندگی تر شدن پی در پی ..
زندگی آبتنی کردن در حوضچه اکنــون است
رخت ها را بکنیم
آب در یک قدمی است...
سهراب سپهری
پاسخ:
چقدر عالی سهراب گفته واقعا
تعیین کننده و کامل
همین
زندگی آبتنی کردن در حوضچه اکنــون است
دقیقا همین :)
مرسی از لطف و شعر زیبا
۱۴ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۲ اسی بولیده

چه جالب!!

موافقم:)

پاسخ:
خوشحالم موافقید :)
ممنون  بابت نظرتون
سلاااااااااااااااااام با حرفتون کاملا موافقم ما خودمونیم که میتونیم روز و زندگیمونو بسازیم و اگه بخوایم هر روز با یسری افکار ذهنمون رو بهم بریزیم فقط خودمون رو اذیت کردیم و چیزی دیه ای  نداره برامون جر اینکه روزمون رو خراب کردیم من خودم ی مدت اینجوری بودم الانم ی وقتایی هسم ولی دارم سعی میکنم اینطور نباشم
اگه تو لحظه زندگی نکینم بعدها حسرتشو میخوریم
پاسخ:
سلام
همینطوره..ما باید با ددمون لحظه هارو عوض کنیم و هرلحظه رو با تلاش تبدیل به سود کنیم
این هنر که براحتی بدست نمیاد مگر باتلاش
ممنون از حضورتون
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۱:۱۶ اسی بولیده
میاین 20 سوالی؟؟
پاسخ:
یعنی چی؟یک وبلاگ یعنی؟
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۱:۴۰ اسی بولیده

نه!!

همینجا بازی کنیم... :))

پاسخ:
اها تو وب جناب روزمرگی دیدم
خوبه..البته الان من دیگه دارم میرم به سمت خواب..ایشالا فردا
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۴ اسی بولیده
شبتون بخیر :)
پاسخ:
شب شما هم خوش
وا کامنت من کو  :/
پاسخ:
من هرکامنتی دیدم ثبت کردم...جز یک کامنت..کامنت دیگه ای از شما نبود تو روزهای اخیر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">