در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

ببخشید پیشاپیش

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ب.ظ

هرجوری خواستم این پست ندم نتونستم

این پست کاملا احساسیه

چون اگه دختر بودم گریه میکردم و تموم میشد

ولی الان حقیقتش لجم گرفته که  واقعا از حرکات و کامنتها و حرفهای من چی برداشت میشه

اره این پست احساسیه

و احتمال حذف شدنش زیاده

چون واقعا فقط رو احساسم  دارم مینویسم

و هرچی منطقم(پینکی) میگه پیمان این بچه بازیا چیه

یکم به فکر وجهت باش

راجبت چی فکرمیکنن دوستهای مهربونت

نمیتونم جلوی خودم بگیرم

این کامنت ببینین

     

خدارو گواه میگیرم که قصدم از ثبت این پست نه جلب کردن حمایت شماست و نه محکوم کردن عزیز کامنت بالایی و نه هیچ کدوم از این فکرها،اگر باشه

هیچ کاری نداریم این وب کجاست،صاحب این کامنت کبه و دلیل و ربطشم هیچ کاری نداریم

اما خب لازمه که در همین حد بدونین که این کامنت بعد کامنت من اومده

و مدیروبلاگ هم از اونجایی که کاملا واقفه در جواب فقط سکوت کرده

فکر کنم باید یقین داشته باشیم از اون موقع هایی که سکوت نشانه رضاست

راستی اینم بگم پیشاپیش انقدرم نازک نارنجی نیستم بخوام بهم برخورده باشه و دارم واکنشی احساسی نشون میدم

  هدف فقط همین که الان میگم

دوستان مهربونم که همیشه به من لطف داشتید

آیا در جمع شما خوانندگان و وبلاگ داران مهربون اما بسیار پرلطف و پرمهر کسی هست که به من حس بد داشته باشه؟

احساس کنه نیت بدی دارم از اومدن به وبلاگش

از کامنتهام برنجه یا رنجیده باشه

احساس مزاحمت کنه از طرف من

و در کل وجود من و کامنتهام تو وبلاگش اذیت کننده باشه؟

و یکجورایی هم روش نشه بگه آقا شما دیگه نیا خخخ

چون میدونین من حقیقتش نمیتونم خواننده خاموش باشم

آدم پرحرفیم،نقص دیگه،حرف زیاد میزنم

واسه همین هرجامیرم باید یک کامنتی حرفی چیزی بزنم

اولا که من کامنتهام با تموم احساسم مینویسم و هیچ دروغی توش نیست

اگه تعریف کردم احساس کردم باید تاتعریف کنم

اگه انتقاد کردم احساس کردم اینجا از نظر من مشکل داره

قبول دارم که کامنتهای من خیلی صریح خیلی وقتا و احتمال رنجوندنش زیاده

من ترجیح میدم منفور واقعی باشم تا یک محبوب خیالی

بابا اونجا نوشته نظر شما،اینم نظر منه

اگه نظرهای من حس بد میده و ناراحتتون میکنه خیلی منطقی و رک بگین بهم،چه کاریه خو

و کلا هم به تعارف و تعریف اعتقادی ندارم مگه واقعا لازم باشه و جاش باشه و چیزی جز احسنت و تعریف نشه گفت

و همینطور هم در رابطه با خودم کسی بخواد تعارف و تعریف کنه برنمی تابم

و هیچوت استقبال نمیکنم

چون اعتقاد دارم از اصلیتریبن دلایل پسرفت انسان همین تعریفهاست

و از اصلیترین دلایل پیشرفت انسانها انتقاد سازندست

..............................................

ترخدا اگه از من بدی دیدید بگید

شاید ندونم واقعا



پ.ن:تاکید میکنم این کامنت به هیچ وجه یک کامنت منطقی و استاندارد ازطرف پیمان نیست.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۲
پیمان

نظرات  (۵)

۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۹ روزمرگی ...
سلـام بر منفور واقعی :)))

مطمئنین اون کامنته راجع به شما بوده؟

در هر حال حرف بقیه مهم نیست..
من به شخصه افتخار میکنم که دوستِ وبلاگیِ متینی چون شما رو دارم :-)

+ به امید کامنت(شما بخونید پست)های استاندارد از جانب پیمان خان :)
پاسخ:
سلام بر محبوب واقعی خخخخ
بعله مطمئنم :)

واقعا خداروشکر میکنم که دوستی واقعی مث شمارودارم :)
مرسی که هستید :)

لطف دارید و پوزش میخواهم بابت پستی غیراستاندارد...سعی در جبران دارم :دی
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۲ روزمرگی ...
خواستین خجالتم بدین با این حرفتون؟ :))))

:|

ممنونم.. همچنین :-)

سعی عالی پرثمر :)
پاسخ:
نه بابا چه حرفیه خخخخخ
 :دی
خواهش میشه دوست مهربانم :)
سپاسگزارم خخخ
سلام پیمان خان
من که تو این مدت از شما غیر از متین و موقر بودن ندیدم. 
سلامت و شاد باشید و آروم.
پاسخ:
سلام بر بانو یلدا خانوم
شما همیشه به من و وبم لطف داشتید
ممنونم..سربلند باشید همیشه در کنار خانوادتون


۲۵ بهمن ۹۴ ، ۰۳:۰۲ اَسی بولیده
این چه حرفیه میزنید؟؟؟ شما هیچوقت حرف بدی نزدید و ناراحت کننده نبودید
نیت و این حرفا چیه؟؟ چرا بعضیا دائم دنبال جو دادن هستن؟؟
واقعا که:/
آقا پیمان از شما بعیده، شما چرا جدی گرفتید؟
البته یه چیزی بگم: کسانی که موفقن حسود زیاد دارن :دی
پاسخ:
شما لطف دارید
نمیدونم ولی خب میخواستم بدونم کسی ازم نرنجیده باشه و تو تعارف باشه
مرسی بابت مهربونیتون

به به پیمان خان 
نبینم ناراحت باشید 
همیشه حق با خوانندست ، شما هم حق داری هم تعریف کنی و هم نقد 

ما که دوستتون داریم و از این به بعد پیگیریم شدید خخخ
:))))
پاسخ:
به به به به چه عجببببببببببب روی ماه شما دیدیم
راه گم کردین
خیلی خوش اومدین
پیش میاد چه میشه کرد...ببخشید بابت پست
متشکرم از لطفتون

لطف می کنید ما که پیگیر بودیم و هستیم ایشالا شروع جدید فعالیتاتون و پستهای خوبتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">