در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

یک پست تنها برای یک کلیپ

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۸ ب.ظ

بدون درنگ بگم که این پست صرفا برای این کلیپ به وجود اومده و حالا‌ آخرشم تبلیغات خخخ

کلیپی که در ادامه میزارم

البته میدونین من اصلا اعتقادی به این کارها که بخوام یک پست به کلیپ اختصاص بدم و از این کارها ندارم

اصولا اهل تماشای این کلیپها که تو گوشی های موبایل هست و مرتب میاد تو گروه ها واسه دانلود نیستم

اگه کلاس گذاشتن بیخود نباشه

ولی خب این کلیپ واقعا استثنا بود

خیلی اتفاقی بهش برخوردم و من عجیب جذب خودش کرد

این کلیپ کلیپی که من به وجد میاره دیدنش

و چون با هربار دیدنش سراپا ذوق میشم و شور

گفتم بهش یک پست اختصاص بدم تا ارزشش برام بدونین

میدونین کلیپش از اون کلیپهایی که به معنای واقعی کلمه خستگی در میکنه

که خلاف آب شنا کردن میتونه درست ترین کار باشه

که خیلی کارها شاید به چشم نیان ولی ارزش و سود واقعی خودشون دارن

که یک ریستارت بشی برای پایداری برموندن بر سر چیزی که هستی و بهش اعتقاد داری

 این کلیپ فوق العادع بود واسم  و گفتم واسه شما هم بزارم

شاید دیده باشین..نمیدونم

کلا یک دقیقه و نیم بیشتر نیست..تنبلی نکنین لطفا و ببینینش

پست بعد میام و در راستاش یکم سرتون میخورم


دانلود کلیپ


پریروز نگهبان بودم..تو افسرنگهبانی واسه خودم بیکار نشسته بودم داشتم سماق میمکیدم و گوشی و بالا پایین میکردم متوجه شدم تو تنظیمات تلگرام گزینه ای هست به اسم نیو چنل خخخخ

زدم دیدمش..اااا کانال ساختن به همین راحتیه

بعله متاسفانه اغوا شدم که یک کانال هم من بسازم

راستش اولش فقط به سرم زد با توجه به این که تو وبلاگ دستم تو آهنگ گذاشتن و نسبتا عکسهای آنی و سریع مقداری بستست فقط اینارو بزارم

ولی یکم که فکر کردم دیدم من واقعا به تیکه نوشته های چندخطیم بها نمیدم تو وبلاگ پستی واسشون اختصاص نمیدم

اونارو هم اونجا بیارم و حالا نهایتا اگه بیشتر حرفی واسه گفتن داشتم کاملش بزارم تو وبلاگ

اگه لطف دارید به این وبلاگ و دغدغه ای شبیه من که نکنه وبلاگ فراموش بشه

باید خیالتون راحت کنم که حداقل این اتفاق واسه من نمیوفته

چون به هیچ وجه تو وبلاگ اومدنم تاثیر نداره چون رسالت وبلاگ فرق داره و من تو وبلاگ میتونم جااان حرفم بزنم و خودم خالی  ارضا کنم

پس هم این قضیه مردود و هم از وقت وبلاگ کاستن ضمن این که قرار هم نیست خیلی وقت بزارم روش..روزی در حد بیست دقیقه نهایت..ولی خب نمیگم که دوستش نخواهم دشت چون به هرحال جیگرگوشه هام رو اونجا هم تکثیر میکنم دیگه خخخ

گفتم آدرسش رو اینجا هم بزارم و اگه دوست داشتید و تونستید سری اونجا هم بزنید

وگرنه که همین که لطف می کنید و به وبلاگم سر میزنید دنیا دنیا ارزش برایم داراست

مرسی

این هم آدرسش:

telegram.me/myfavoritesmusics


فعلا میگ میگ
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۶
پیمان

نظرات  (۵)

کلیپه جالب بود

نچ نچ .. مگه گوشی اندرویدی ممنوع نیست تو محیط نظـامی ؟ :))

کانال عالی .. پر آب ! :)
پاسخ:
فقط جالب بود؟خخخ

تو که باید بیشتر وارد باشی شیطون خخخ

جدا خوبه؟ :دی
:)

پاسخ:
:(
سلام
آهنگهایی که میذارین خیلی خوبن
لطفا بیشترش کنین :))
اما خب.. وبلاگتونم فراموش نکنین.
پاسخ:
سلام
شما هم اومدین پس..چه خوووب
جدا خوبن؟خوشحالم که نظرتون گرفتن :)
چشم حتما :دی

نه اون که وبلاگ در راس امور خیالتون راحت...یکی از ارثهایی که از خودم میزارمه خخخ

:((

؟

پاسخ:
خب نیستید دیگه :(
آها.. باید زیاد تعریف میکردم ؟
خییلییییی جالب بود ^_^

نفرمائین.. درس پس میدیم D:

خوبه.. اون جملات "پینکی" از خودته پیمان خان ؟ :)
پاسخ:
بعله خو خخخخ
بهتر شد خخخخ


سروری شما :)

مال پینکیه ولی خب چون نمیتونه خودش بیان کنه من به جاش بیان میکنم ولی به اسم خوش ثبت می کنم :ی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">