در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

منت کشی از وبلاگ جان

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ب.ظ

نگاه کن نگاه چه خاکی گرفته اینجارو

اینجوری نگام نکن جون وبلاگ

نه..نه..به خدا نه...آره دسترسیم به تلگرام و کانال راحت تره ..ولی نه اشتباه میکنی

به خدا نه...

آخه دلیل نمیشه چون اونجا فعال ترم یعنی تورو فراموش کرده باشم

خو لامصب من میام یار قار ۴ سالم با یک کانال پیزوری عوض کنم که قدمتش دوماهم نشده

نگو ناراحت میشم

خو حق بده جون وبلاگ..تو مرخصی بودم نمیشد خیلی سربزنم بهت دیگه فدات شم...خو من که پای سیستم خودم نیودم..پای لپ تا بودم..بعدشم همش بیرون بودم خودت که بهتر میدونی دیگه

بعدشم هفته اول خداییش خوب میومدم سمتت دیگه قبول کن..هفته دوم خب یکم بیشتر درگیر شدم حق با تو..کم کاری کردم

نههههه منت کجا بود؟؟ غلط کنم منت بزارم ..من کی باشم بخوام سر تو منت بزارم...همه میدونن تو خیلی بیشتر از اینها سر من منت داری و لطف کردی و روزهای خوش فراوونی با تو دارم و  ارضا شدن فکریم بیشتر با تو بوده

ولی این که میگی کم لطفی منظورم که  اینجوریا هم افتضاح نبوده ولی خب میگم قبول دارم از طرف من سهل انگاری بوده

ببین ببین خب طبیعیه  چون کانال تو تلگرام تلگرامم تو گوشیه گوشیم همیشه تو دستمه..خیلی بدیهیه دسترسی به اون بیشتر باشه

ها؟...آره تو هم میتونم از طریق گوشی بهت دسترسی داشته باشم...ولی خداییش خودت چندبار اعتراض کردی نمیخوای با گوشی چکت کنم...نمیتونی خوب حق مطلب اداکنی حتی تو جواب نظرات

قبول کن واسه این که باهم باشیم باید پشت سیستم باشیم دیگه که خوب کنترل همه چی داشته باشیم

البته قبول دارم من خیلی این چندوقته زیاد پای گوشی و تلگرامم و باید کمترش کنم..این که کلا مردود این قضیه و باید باهاش بجنگم..این بحث کلیه..ولی خب در کل خودت چندبار گفتی من دوس ندارم این نوشته های کوچیکت بزاری...و نمیتونی یک پست الکی صرف نوشته های کوچیک کنی چون نمیتونی ارضام کنی..حقم داریا..خدایی این پستهایی که من میزارم اینجا طوی سعی میکنم تمام و کمال باشه که رسما ارضا میشم ولی خب بعضی وقتها واقعا نمیشه بیشتر از چند خط یک چیز نوشت آزارم میده...ولی دلمم نمیاد جایی ننویسمش..حق بده جون وبلاگ...گناه دارن این نوشته های کوچیکم دیگه ..خب طبیعتا بیشترم میان دیگه به ذهنم..واسه همین میان و من مینویسمشون تو کانال....راجب عکس و اهنگ که خودت بهتر میدونی ما اینجا چقدر دنگ و فنگ داریم یک اهنگ و عکس بخوایم آپلود کنیم...اونجا خب از این لحاظ راحت ترم دیگه..

حالا یک سری عکسهای خاص و اهنگ خاص که مال خودته اصن اینجا ثبت نشه کجا ثبت بشه ولی به صورت حس لحظه ای که میخوام اداکنم قبول کن اونجا راحت تره

قربون معرفتت برم که اینقدر خوب کنارم وایستادی..من عذرمیخوام...حق با تو..میبینی که از موقعیم که اومدم دیروز که خونه خواهرم بودم  تو این هفته دوتا نگهبانی واسم گذاشتن..نمیزارن حسابی بهت برسم..میدونیم که نمیتونم سرسری بشینم پات و یک چیزی بنویسم..باید فکرم باز باشه...خودت بهتر میدونی دیگه

درک کن نوکرتم

شما شالاری..حرفت حقه...خدا سایت از روسرمون برنداره

ولی شما ببخش من جبران میکنم

باشه؟

قروبونت برم که اینقدر بارمرامی وبلاگ گلم...فدات بشم وبلاگ خوشگلم

و


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۹
پیمان

نظرات  (۷)

عذرتون موجه نیست به حکم وبلاگ خانتون به دو سال حبس به داخل وبتون و نه هیچ 
محکوم میشین :)))



+
سلام 
والا تو کانالتون فعال نیستین مهم اینه :دی 
تازه با اشتباهات نگارشی همچنان فعالین...
پاسخ:
خیلی سنگین نیست؟خخخخ

سلام خوبین؟
خداییش بهترشده اشتباهات دیگه خخخ
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۴ روزمرگی ...
ناااازی ^_^

پیمان خان این وبلاگت نمیتونه حرف بزنه یا قهر کرده؟ چون تو کل پست.. خودت متلکم وحده بودی! :))

+ کامنت قبلیم همزمان با این پست بود ! :-)


_
تو این چند روز هیچ کس نگفت چرا هنرمند وطن .. دور از وطن زندگی میکنه و از این دنیا میره...؟
پاسخ:
خخخخخ
با وبلاگم درست برخورد کن

خو وبلاگ که حرف نمیزنه؟میزنه مگه؟خخخخ
ما یاهم از طریق فضا درارتباطیم خخخ

دقیقا..تو همون جواب کامنتت اشاره کردم خخخ


دقیقا...یعنی همیشه همینطوره ها..همیشههه
۲۰ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۸ هنوز یلدا
چرا وبلاگ خان? شاید خانوم باشه :)
پاسخ:
اااا راست میگینا.....ببخشید..الان اصلاحش میکنم..ممنون از توجهتون

یعنی نکته یلدا خانوم عالی بود :))

خوشمون اومد :)


+

عخی شد وبلاگ جان :)

دقیقا خانوم هستش چون بقول جناب میثم قهر کرده باهاتون :))))


++

برای اینکه تعداد جملات تون کم تر شده خطای نگارشی تون کمتر شده :)

میدونی مشکل نگارشی تون دقیقا از کوجاست ؟:)

فکر کنین اونوقت بگین اگر اشتباه گفتین میگم بهتون :)


پاسخ:
بعله نکتشون عالی بود خخخ

اره دیگه :دی

نخیر جنسیتش معلوم نیست خخخ


خداییش بهتر شده :دی
نمیدونم بگین لطفا خخخ
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۶ روزمرگی ...
وقتی گوش و احساس داره که میفهمه این حرفا رو
خب زبونم ممکنه داشته باشه! :)
از طریق فضا؟ :)

خب حالا چرا وبلاگ جان؟ شاید آقا باشه :/
خان جان مناسب تره :))
پاسخ:
بعله ولی خو همه چیش به انسان که نمیره خخخ

اره..مگه نرفتی تو فضا تا حالا؟


نه دیگه جان که فقط به زن نمیگن خخخ

خخخخخ
سلام :)

تغییر جنسیتش معلومه ؛ )

+
دیدین بچه ها رو وقتی میبرینشون خرید اولین چیزی که میبینن رو پاهاشون می کوبن و داد میزنن
میگن همینو میخوایم.
مثلا پفک ببینین میگن من پفک میخوام گریه میکنن براش ؟
دیدین دیگه ؟عجله دارن برای رسیدن به اون خوراکی خوشمزه یا اون لباس خوشگل از نظر خودشون:)
حالا چه ربطی به پست های شما داره ؟
ربطش اینکه شما هم تو گذاشتن پست هاتون عجله بخرج میدین :)
زود میخواین این حس خوب ، رو بگیرین .
زود پست میذارین و ده برو که رفتی :)))
عجله ی که برای پست میذارین مثل همون بچه اس که صبوری نمیکنه و زودی میخواد 
به اون خوراکی خوشمزه یا هر چیز دیگه اش برسد با وجودی که اگر صبر کنه ممکن بهتر از 
اونم براش بخرن و بهش بدن.
شما تو پست گذاشتن عجله دارین دوست دارین مطلب رو زود بذارین که اون حس خوبی که 
خودتون دارین به همه بدین ولی بدلیل عجله ای که قایل میشین نوشته هاتون مشکل 
نگارشیش زیاد میشه :)
اینکه شما گاهی وقتها تو نوشته های که خیلی حجمش زیاد اشتباه املایی تون و نگارشی تون 
هم زیادتره.
آقا پیمان در کل میخوام بهتون بگم :
عجله زیادم خوب نیست با آرامش بنویسین بعد بفرستین تو کانال  یا وبلاگ اونوقت می بینین که 
اون حسی که به من خواننده میدین بیشتر از همیشه است و خودتون هم احساس خوبی 
بهتون دست میده :)
امیدوارم از حرفام  ناراحت نشده باشین :)
اگرم شدین همینی که هست :دی 
خواه پند گیرین خواه ملال :)

اون خخخ هم ترک کنین چه شود ؟:))


ممنون که خوندین و اعمال قانون میکنین تو نوشتن تون :)




پاسخ:
سلام
جدا؟خخخخ

احسنت..گل گفتین..دقیقا همینه
ذوق دارم زودتر حرفم بزنم
و خب همین باعث بروز مشکلات میشه
چشم سعی میکنم بهترش کنم
ممنونم که گفتین و افتخارر میکنم که نظرلطفتون شامل وبلاگم میشه :)

اون دیگه نه خخخخ

بزرگوارید
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۷ روزمرگی ...
نه تا حالا نرفتم! :))

به آقا هم میگن .. ولی ب ندرت :/
:))
پاسخ:
همین دیگه ..باید بری  درک کنی خخخ
ولی میگن به موقعش خخخ پس میگن خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">