در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

روانشناسی جنسی

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ق.ظ

نسل ما نسل روانشناسی جنسی نبود
من کلا دستم به بابام یکبار میخورد تو طول سال اونم موقع عید نوروز که باهم دست میدادیم و روبوسی میکردیم
البته اگه نوازشهای تربیتی در طول سال از سوی پدر جز تماسهای جسمی حساب نکنیم
مث الان نبود باباهه از بیرون بیاد خونه باهمه دست بده و ..... 
مامان و بابا که اصلا یک وضعی
کل تماسی که ما از اینا میدیدیم
همون عید نوروز بود
که از جذاب نرین و مورد علاقه ترین صحنه های سخسی زندگیمون بود
که مامان و بابا میخوان باهم روبوسی کنن
تازه اگه به دست دادن خالی ختم نمیشد
و تو اوج رابطشون قرار داشتن
و قبلش بحثی دعوایی نکرده بودن
وگرنه که نگاه همم نمیکردن چه برسن به حتی دست دادن
مثل حالا نبود پدر ومادره کم مونده جلوی بچه عشق بازی کنن
واقعا چی میگن این روانشناسا
درکشون نمیکنم
وقتی اینجوری بزرگ شدی
چیجوری توقع داری الان یهو
بپرم تو بعل بابام ومامانم  و به آعوش بکشمشون
و بگم مامان بابا ای لا یو
با این سطح روابط بین بچه و پدر و مادر
توقع ندارین که دیگه خواهر برادر به هم نزدیک باشن
چون دقیقا به صورت کاملا قابل حدس
تنها تماس برادرها با خواهرها هم همون عید نوروز خواهد بود

که میفهمیدیم نه با خواهرامون هم محرمیم
دیگه شوخی و این چیزا تو فاصله چندین متری و کلامی صورت میگرفت
بابا من تا همین چندسال پیش تعداد دفعاتی که دستم به نامحرم خورده بود یادمه خخخخ


پنج بار بود
 که مثلا دوبارش دو تا خانوم دست دراز کردن و من نتونستم جاخالی بدم دیگه و.....
اها یک بارش هم خونه خالم بودم اینا دعوت شدن به نامزدی یکی از فامیلهای شوهرخالم
بعد اینا دیدن نمیتونن پرم باز کنن من با خودشون بردن خخخ
ما هم رفتیم اونجا و....
چند عدد فامیل تهرانی داشتن که کلا خفن های اون مجلس اونا بودن..با اون لباسهای .....
همه چی مختلط بود و همگان در حال رقص
منم کلا هیچوقت رقص بلد نبودم..ولی بودم بینشون کلا خخخ
دوبار تنم به تنه این دوستان تهرانی خورد که اونجا فکرکردم اتفاقی بوده
ولی بعدش که ویدیو چکش با خودم چک کردم..دیدم نه کاملا از قصد بوده و کاملا شهوانی بوده متاسفانه
البته اون شب کلا شب خوبی نبود چون حس بدی که از اون شب برام مونده جدا از این ویدیو چکها این بود که اولین شبی بود تو زندگیم که برای خوشگدرونی نماز مغرب عشام قضا شد....این که یادش میوفتم خیلی بهم نمیچسبه خاطرش

اون یکبار دیگه رو یادم نمیاد دستم به کی خورد خخخخ
کاری ندارم
الان  اگه به این نسل بگی من دوست دختر ندارم عمرا حرفت باور کنن
مگه داریم مگه میشه
ضمن این که خالی از لطف نیست گفتنش که خیلی از همین نسل خودم هم کم کم به جرگه نسل بعدشون پیوستن
و آره خخخخ
حالا از موضوع خارج میشیم ولی خب در کل هروقت مثلا به کسی گفتین من تا حالا دوست پسر یا دوست دختر نداشتم و باور نکرد
بدونین خودش این کارست که اینقدر تو گود بوده دیگه نمیتونه بقیه رو از این موضوع مبرا بدونه
از موضوع خارج نشیم
خیلی نسبت به این نسل طفلکی بودیم خلاصه
اما اینارو نگفتم که بخوام مظلوم نمایی کنم
چون باز ما از نسل قبلمون بهتر بودیم
و اونا از نسل قبلشون و.... در این حد که که شاید در نسل اونا پسرها بعد شیش سالگی مثلا حق دست زدن به مادرشون یا سرلخت دیدن مادرشون نداشتن
نه اینارو نگفتم که بخوام نسلم بکوبم
نگفتم که بگم ما خیلی سختی کشیدیم شما که کلا ... نه اصلا
فقط گفتم چون از دلایل اصلی همین شکستهای احساسی مزخرف و نابودی زندگی جوونها
همین نبودن روانشناسی جنسی
اگه پدر و مادر تماسهای جسمی متعادل مثل به اغوش کشیدن و بوسیدن رو جلوی بچه ها انجام بدن 
اگه مادر از یک روزگی تا سی سالگی مثلا...پسرش یا دخترش..به خصوص پسرش...به آغوش بکشه بوس کنه..نوازش کنه. کلا تماس جسمی باهاش زیاد داشته باشه
اگه پدر از یک روزگی تا سی سالگی ...دختر و پسرش..مخصوصا دخترش به آغوش بکشه و بوسش کنه و تماس جسمی ایجاد کنه
و متعاقبا در اثر مواجهه با این برخوردها برادر با خواهر ..برادر با برادر و خواهر با خواهر تماسهای جسمی نزدیک ایجاد کنن
اونوقت برای هر پسر و دختری اتفاقات احساسی تو سنی که باید رقم بخوره رقم میخوره
مفهوم روابط جسمی سالم رو میفهمن
و از سنین کم منتظر نیستن تا زودتر دختری یا پسری بیاد و  واونارو سیراب کنه از احساسات عاطفی و جنسی
طوری که انگار گمشده ای از این لحاظ ها در کسی جز خانوادشون دارن
که بخوان به جای خود طرف
دنبال گمکرده هاشون داخل اون باشن
و پس از اون شکست و شکست و شکست
ای کاش محتوای کتاب درسی های بچه هامون پربشه از مفاهیم پایه ای زندگی
تا یاد بگیرن در اینده
ذهنشون درگیر چیزهای اصلی باشه
نه چیزهای فرعی و فرعی و فرعی

و هرچیزی رو به وقتش بخوان و اصیل و سالم و شکیل

فکر می کنم یعنی اینجوری باشه درست تره

یجورایی اخه دیدم که میگم خخخخ

اما باز هم من روانشناس نیستم و این صرفا یک نظر آدمی عادیه

 

و هرچیزی رو به وقتش بخوان و اصیل و سالم و شکیل

فکر می کنم یعنی اینجوری باشه درست تره

یجورایی اخه دیدم که میگم خخخخ

اما باز هم من روانشناس نیستم و این صرفا یک نظر آدمی عادیه

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۱
پیمان

نظرات  (۷)

خب یعنی روانشاسا میگن باید این روابط باشه ؟ من همیشه گفتم بازم میگن ، روانشاسا خودشون روانی ان !!!
 
یه آمار هم جدیدا خوندم که عامل خیلی از طلاق ها روانشناسها و مشاورین هستن .

http://jorda.ir
پاسخ:
سلام
اولا که خوش اومدین
بعدشم این دقیقا اعتقاد خود منم هست که روانشناسا خودشون از همه دیوونه ترن خخخ هم نظریم در واقع


اما خب در مورد این بحث باید بگم راست میگن...چون واقعا نیاز برای جلوگیری از یک بحران

جدا؟این نمیدونستم....قابل بحث :)
حرف هاتون درست
اما اون قسمتی که فرمودید پدرومادر بیشتر بچه و یا همدیگرو در آغوش بکشنو اینا خب اسم اینو تماس جنسی نمیذارن میگن محبت فیزیکی...این واژه به نظرم درست تره جناب:)
پاسخ:
نظر لطفتونه :)

درسته کلمات بیشتر و بهتری میشد به کار برد از جمله همین که فرمودید...اما خب چون در راستای متن بود گفتم اینجوری باشه کوبنده تره :دی اما خب حق با شماست محبت فیزیکی بهتره و زیباتر..ممنون از لطفتون :)

این مشکلات مال نسل ما بود و با ما بزرگ شد و گذشت
حالا بچه های همون نسل که پدر و مادر شدن به هیچ وجه این اشتباه رو تکرار نمیکنن
البته این ارتباط باید کاملا کنترل شده و در چهارچوب باشه چون زیاده رویش دردسری مشابه نبودنش ایجاد میکنه


پاسخ:
درسته..ولی فکر میکنم الان از اون ور بوم باشه

امیدوارم تکرار نکنن و همینجور که میگین کنترل شده باشه
ولی مطمئن نیستم الگوی سالمی وجود داشته باشه :)
تماس جسمی ! نه جنسی ! تماس جنسی کاملا چیز جداییه!
پاسخ:
اره اشاره به جا و خوبی بود ..ممنون از لطفتون
دقت نکردم خیلی بهشون
اما  فکر کنم کلیت یکی برداشت بشه ازش..هوم؟
"اون یکبار دیگه رو یادم نمیاد دستم به کی خورد خخخخ"
داستان استاده شده ک دو تا نکته مهم میخواسته بگه .. ولی اولیه رو یادش نبوده!! :)


"خیلی از همین نسل خودم هم کم کم به جرگه نسل بعدشون پیوستن
و آره خخخخ"
آهنگ گلپونه های مرحوم بسطامی رو پلِی کن و هم آوا شو.. من مانده ام تهنای تهنا...
:)


ب نظرم .. محبت بین اعضای خانواده خیلی لازمه.. اما نتیجش این چیزی نمیشه ک گفتی
البته این صرفا نظر یک آدمی عادیه! :)
پاسخ:
خخخخخخخخ نخیر اون یکی واقعا یادم نبود خخخ


دقیقااا...من ماندم تنهاااااااااااااااااااااااااای تنها خخخ

نظر این ادم عادی محترم
اما خب فکر میکنم از نتاجش این هم باشه :)
نه خیلی فرق دارن ! برداشتشم فرق داره
پاسخ:
فکر میکنم حق با تویه :)
الان قبول دارم که واقعا فرق میکنه :)
سلام
بنظرم اینا بهانه اس و با این بهانه ها نمیشه رفتارای غلط بعضی از جوونا و مردمو  توجیح کرد
همه فرق بین خوب و بد و میدونن این مسئله ذاتیه ولی بعضی به سمت خوبی میرن بعضی به سمت بدی تمایل دارن
پاسخ:
سلام خوبین؟
نظرتون کاملا خوب و محترم
ولی فکر میکنم دو مقوله متفاوت باشه
اخه جفتش در جایگاه خودش درسته
و این روانشناسی جنسی چیزی که باید باشه
در عین حال در این که خیلی از اشتباها گردن خود شخص شکی نیست و حق با شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">