در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

بهترین ۵ گانه زندگیمون

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۲ ب.ظ

سلام

با یک روز تاخیر نسبت به زمانی که قبلا برای شروع مسابقه اعلام کرده بودم

با امید خدا

میخوام مسابقه بهترین های زندگیمون رو شروع کنم

شما دوستان گرامی میتونید

در صورت تمایل و علاقه بهترین ۵ گانه زندگیتون یعنی:

۱- بهترین(تاثیرگزارترین) کتابی که تو زندگیتون خوندین

ترجیحا با توضیحی کوتاه یا خلاصه ای از اون کتاب(اجباری نیست)

۲- بهترین(تاثیرگزارترین) آهنگی که تو زندگیتون شنیدین(وظیفه آپ کردن یا گذاشتن لینک دانلود سالم آهنگ وظیفه شرکت کننده است)

۳- بهترین(تاثیرگزارترین) فیلمی که تو زندگیتون دیدین(وظیفه آپ کردن یا گذاشتن لینک سالم دانلود فیلم وظیفه شرکت کننده است)

۴-بهترین(تاثیرگزارترین) عکسی که تو زندگیتون دیدین

۵-بهترین(تاثیرگزارترین)  جمله ای که تو زندگیتون شنیدین به علاوه موقعیتی که اون جمله روشنیدین در صورت وجودالبته(این جمله میتونه یک جمله از یک بزرگی باشه یا حتی جمله ای که در لحظه ای خاص از دوستی یا پدرتون یا مادرتون شنیدین..نکته مهم اینجاست که اون جمله مهم گفتنش اما در صورت امکان موقعیتی و لحظه ای که اون نفر اون جمله رو تو اون حالت بوده و شنیده رو توصیف کنه)


 حداکثر تا دوهفته دیگه یعنی تا ساعت ۲۳ روز یک شنبه ۱۸ مهرماه برای من ارسال کنید تا در مسابقه قرار بدم


عرضم به حضورتون که شما دو هفته فرصت دارید تا در این مسابقه شرکت کنید و بهترین هاتون معرفی کنید

بعد از پایان وقت ارسال ۵ گانه ها

در صورت شرکت حداقل ده نفر در مسابقه و شروع مسابقه

شما بین یک ماه تا دوماه(بستگی به استقبال داره) فرصت رای دادن به ۵ گانه های دیگران ( به جز رای دادن به ۵ گانه خودتون دارید)

پس از پایان رای گیری اون ۵ گانه که بیشترین رای رو اورده برنده اعلام میشه

که به عنوان جایزه مبلغی نقدی بهش اهدا میشه

که در صورت تمایل و عدم نیاز واجب میتونه لطف کنه تا اون مبلغ به خیریه ای اهدا کنیم

اون مبلغ حداقل صد هزار تومن خواهد بود که در صورت علاقمندی شرکت کننده ها و توان مالیشون میتونن هرمقدار که توانشون هست به این مبلغ اضافه کنن(هرمقدار که هست)و البته نام و نشانی هم از اون شرکت کننده ذکر نخواهد شد

میدونم و مدونیم که انتخاب سخته

به خصوص تو کارهای هنری

به خصوص که دامنه علایقمون هم گسترده باشه

شاید واقعا درست نباشه گفتن بهترین..تاثیرگزارترین شاید کامل تر باشه

اما فکر میکنم همیشه یک اهنگی یا فیلمی هست یا ...که ذهنمون تو همه حالت ها میره سمتش

من اون انتخاب میخوام که تو همه لحظات زندگی تو ذهنتون در حال اجرا و تکرار و نمایش بوده

امیدارم بتونید با این مسابقه ارتباط برقرار کنید

و شرکت کنید تو این مسابقه

تا همگی تجربیاتمون رو...حس های خوبمون رو ....دنیامون رو به اشتراک بزاریم

تا شاید این حسهای خوب به همدیگه منتقل شد و تونستیم لحظات قشنگی داشته باشیم

یادمون نره

انتخاب کردن همیشه سخته ولی خب گاهی وقتا نباید شاید خیلی وسواس و سختگیری داشته باشیم

امیدوارم تو مسابقه ببینیمتون و درکنار لذت بردن از ۵ گانه های هم کاری خیر صورت بدیم


پ.ن:اگه دوس داشتین میتونین لطف کنید و تبلیغ این مسابقه رو تووبلاگتون یا کانالتون بزارین


باتشکر..پینکی



موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۵/۰۷/۰۴
پیمان

نظرات  (۷)

واسه جایزه ملت نقشه هم کشیدی ؟! عجبب! :)

عاقا من ک جایزمو نمیدم -_-
البته اگه برنده شدم!! :)
پاسخ:
نه خب گفتم اگه دوست داشت خخخ

وقتی کار خیریه باشه..ترغیب میشی بدی..خودت بده اصن :دی
دیرترش کنید مام وقت داشته باشیم:{
پاسخ:
دوهفته واسه معرفی کمه؟
خداییش خوبه دیگه خخخخ
سلام
شرمنده در مسابقه شرکت نمیکنم ولی با اجازه شما فیلم و کتابی که بنظرم خوب بوده رو مینویسم
فیلمی به اسم دیگران
و رمان بر باد رفته
:)
پاسخ:
سلام
چه حیف
خیلی لطف کردین :) ممنون :)

یه سوال اگر همه موارد رو بدیم ولی مثلا یه مورد رو ندیم تکلیف چیه ؟
آیا تو مسابقه شرکت مون میدین یا نه ؟
اینو بیزحمت جواب بدین سوال دوم رو بعدا میام میپرسم :)
ممنون 


+
کانال نداریم ولی وبلاگ مون باشه :دی



++
این مسابقه رو پینکی پیشنهاد داده ؟
اونوقت شما تایپ کردین :))
من نمیدونم چرا تا اسم پینکی میاد یاد جناب خان می افتم :))))
فکر کنم باید جناب خان با پینکی آشنا کنین :)))))

پاسخ:
آره شرکت داده میشین :)

اصلش وبلاگیه :)

آشناست خخخخ
سلام 
اوقاتتون بخیر و شادی
آقا پیمان راستش همونطور که قبلا هم گفتم میخواستم تو مسابقه شرکت کنم اما چند روزه هرقدر دودوتا چهارتا کردم اصلا وقتی برام نمیمونه پیگیر مسابقه و موارد پیشنهادی دوستان باشم. برنامه م حسابی پر شده..از این بابت عذرخواهی میکنم. و مسابقه خوبی برای شرکت کنندگان آرزو دارم.
پاسخ:
سلام
سپاسگزارم
و همچنین
مهم نیست راحت باشید :)
ممنون
سلام :)
بخدا من امتحان دارم وقتشو زیاد کنین احتمال 90شرکت میکنم :)
حالا چه امتحانی بماند تا بوقتش اگر قبول شدم میگم تو وبم ایشالا :)
آقای کرامتی (یاد آقای حکایتی افتادم اونی که داستان میگفت :دی ) 
آقای کرامتی لطفا تا پنجشنبه دیگه تمدیدش کنین که هم ما امتحان رو بخونیم هم به مراسم 
عزای حسینی مون برسیم :) هم مسابقه شرکت کنیم .
تازه همه اینا به کنار بدلیل وزش باد شدید تو شهرمون روزی دو سه بار قطعی برق داریم.
نمیتونم بفرستم :|
سپاس از همکاری شما .
( دیگه نذارین اصرار کنیم گناه داریم :دی )
(تو این محرمی  یزید بازی در نیارین چون حرامه :دی )
( محرم که میشد به استادای دانشگاه همینو که میگفتیم دلشون به رحم می اومد و
امتحانات دانشگاه رو نمیگرفتن البته بیشتر نمیخواستن یزید بشن :دی )
خارج از شوخی وقت رو زیاد کنین ممنون میشیم 
نکردین هم بیانیه میدم :دی 



پاسخ:
سلام خوبین؟
چشم..احتمالا تا پنجشنبه تمدید کنم وقتش
توکل به خدا
ایشالا کاراتون اوکی میشه

خخخخخ

عاقا این پست یادم هستا.. ایشالا آخر هفته میفرستم
ببخشید دیر شد دیگه! :|
پاسخ:
فدای سرت عزیزدل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">