در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

اندرباب اولین مسافرت تخصصی

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹ ق.ظ

این پست دیروز یعنی چهارشنبه ۱۲ آبان نوشته شد:

امروز عازم رشتم
یعنی اول میرم با قطار تهران
دوستم که از مشهد خواهد اومد بهم ملحق میشه
بعدش  با اتوبوس میریم رشت
البته محل استقرارمون فعلا انزلی تعیین شده
چون اونجا جا گرفتیم اما تا بریم ببینیم چی میشه
تا چهارشنبه صبح ۱۹ آبان  رشت یا انزلی خواهیم بود
سپس من از دوستم جدا شده 
من برمیگردم تهران و اون میره مشهد
ساعت ۱۹:۳۰ همون روز به همراه دوستی دیگر اونجا نمایش می سی سی پی نشسته می میرد میبینیم
و شب هم تهران میمونم
و پنجشنبه صبح هم تهرانم
فعلا واسه پنجشنبه صبح برنامه ای ندارم
اگه دوستی تهرانی اعلام آمادگی کنه واسه اون فیکسش میکنم خخخ(چه خودم بردم بالا خخخ)
و ظهر حرکت میکنم سمت بندرعباس
خب من مسافرت زیاد رفتم تا حالا
خیلی از جاهای کشور اکثرا با خانواده
یا تنهایی هم چندجا رفتم
ولی این مسافرت فرق داره
اولین مسافرت صرفا گردشی و مجردی زندگی منه
اولین مسافرتی که فقط برای گشتن و شناخت دارم تجربش میکنم
واسه همین نامش گذاشتم اولین مسافرت تخصصی
و بدون شک این دست مسافرت ها زیادتر خواهد بود از این به بعد
چون مسافرت و گشتن جز اولویت هام
این دفعه رشت
دفعه بعد اصفهان یا خرم اباد
دفعه بعد اهواز یا......
اروم اروم تا شناخت
تا معرفت


خیلی حرفها راجب نگاه بقیه بود نسبت به این سفر
که دوس داشتم بزنم
ولی خب به دلیل نبود حوصله این پست
همینقدر میگم که
هرچی من از قبل به همکارا میگفتم که میخوام برم رشت کسی انگار باور نمیکرد
ولی امروز که گفتم عصر میرم رشت
همه متعجب موندن
میدونین اینجا چون همه غریبن مرخصیاشون میرن شهرشون
 کمتر میشه اینجوری برن یک شهر دیگه مرخصی
برای همین حسرت میشد دید تو چشمشون
چیزی که برای من عجیبه
چرا ادمها اینقدر به خودشون ظلم میکنن
و فرصتی برای شناخت دنیا واسه خودشون نمیزارن
چرا اینقدر به روزمرگی عادت کردن
و سخت میبینن دنیای تازه ای تجربه کردن رو
نمیدونم
نمیدونم

امروز اضافه شد:

کلا آدم چشم پاکی نیستم ولی خب وقتی میام تهران این چشم ناپاکیم به شدت شکوفا میشه
و بانوان با دقت بیشتری از زیر نگاهم عبور میکنن
تو ایستگاه مصلی مترو تهران
یک خانومی دیدم
سوا قیافش
که مورد بحث نیست
موهاش به جای این که از پشت ببنده و از مقنعه یا شالش بندازه بیرون
از جلوی مقنعش انداخته بود بیرون
و جذاب تر از اون
یک گره بسیار زیبا یا بافت زیبای کوچک
نمیدونم دقیقا خودشون بهش چی میگن
زده بود سرموهاش و از جلوی مقنعش انداخته بود بیرون
و مارو با ذوق زیادی همراه ساخت
تنها با یک گره ساده
و تغییر زاویه محل قرارگرفتن مو
همین

موافقین ۰ مخالفین ۲ ۹۵/۰۸/۱۴
پیمان

نظرات  (۶)

19 مرداد؟؟!! منظورتون آبانه دیگه؟

چشم ناپاکیتون تنزل پیدا میکنه؟؟! منظورتون به اوج خودش رسیدنه دیگه؟

پاسخ:
اوه اوه چه سوتیهای بدی
خوب شد گفتین..الان درستش میکنم خخخ

بسیار بسیار سپاس
مارکو شدی ؟! :)
سفر بی خطر..

چشم ناپاکی.... :|
پاسخ:
اوهومممم...از بچگی مارکو بودن دوست داشتم خخخخ

سپاااس


شرم بر من :(

سلام

یعنی الان جناب محمدرضا خان رو تو رشت دیدار کردین :)

امروز تو تهران دیدار جمعی از وبلاگ نویسان بود  مدیر برنامه این دیدار

مستر هولدن بود :)

برای 5شنبه صبح تون با مستر هولدن قرار بزارین :دی

http://insidemonster.blog.ir/post/551


اهواز یا کیش :دی

اهواز یا ؟؟!!

بنظرم بعد اهواز برین کهگیلیویه و بویر احمد میگن اونجا خیلی خوبه و مردمان نیکی داره :)


میفرمایند :

سفر باید کرد تا پخته شود جوانی...

بله بنظرم سفر برای هر کی خوب نباشه برای شما خیلی خوبه :دی


اما در جواب سوالتون :

چرا ادمها اینقدر به خودشون ظلم میکنن
و فرصتی برای شناخت دنیا واسه خودشون نمیزارن
چرا اینقدر به روزمرگی عادت کردن


زیرا حوصله شون نمیشه برن سفر بگردن و خوش باشن :دی

ولی هر سفری هم برای خودش خرج داره برای همین همکارانتون ترجیح میدن

برن خونه تا سفر به شهر دیگه ای :)


امروز اضافه شد :

نوچ نوچ :| استغفرالله ...

برو توبه کن :دی

ما کردا به چشم ناپاک میگیم : چَم پیس :||


بنظرم برای این که چشم هاتون پاک بمونه زیاد صلوات بفرستین :)

و اینکه استغفار زیاد کنین

اگر براتون اینا سخته حداقل وقتی نگاه کردین

چشم هاتون بشورین :)))):دی

ولی خارج از شوخی

پیامبر اکرم (ص) فرموده اند :

نگاه به نامحرم تیری است زهر آلود از ناحیه شیطان ...


(++

چَم پیس که هستی :|:):دی

شرط بندی که میکنی :|:دی

دیگه چیکارا بلدین آقای کرامتی ؟:دی

نوچ نوچ ...

ولی خیلی جالبه پیش کشیش های کلیسا دیگه چی دارین رو کنین ؟:دی

خدا فرموده بدترین گناه گناهی است که جلوی دیگران اعتراف کنین!

آقا این کار رو نکن...

وعظ و سخنرای دیگه بسه من برم یه منبر دیگه :دی

جملات داخل پرانتز اگر باعث اذیتتون میشه حذف کنین ))


+++

سفر بهتون خوش بگذره :)







پاسخ:
سلاممم ممنون از لطفتون :)

خیلی لطف کردین و مهربونین که بهم گفتین...ممررررسی

راستش جناب محمدرضا چیزی نگفتن..نم روم نشد چیزی بگم....شاید دوست نداشتن
ضمن این که فکرمیکنم ایشون لاهیجان باشن و نسبتا دوره از رشت و من متاسفانه لاهیجان نرفتم
البته مطمئن نیستم لاهیجان باشن :)

مستر هولدن هم راستش نمیشناختم واسه همین نتونستم خودم راضی کنم بهشون پیام بدم :) سپاس از لطفتون ولی :)

اهواز خخخخ

آ‹ه تعریفش شنیدم...ممنون از پیشنهادتون..حتما تو دست بررسی قرار میگییره :)

بله بله...بسیار عالیست سفر

بعله خخخ منون از جوابتون خخخخ
درسته ولی  اگه دل اهل سفر باشه با برنامه ریزی میشه :)

چشم هروقت خواستم ترک کنم صلوات میفرستم خخخخ
کنترل شدست اخه فعلا خخخ حداقل اینجوری فکر میکنم خخخخ

نه بابا در این حدم نیست
جدی نیست خیلی
امیدوارم نباشه یعنی
ولی خب امیدوارم به راه راست هدایت بشم کلا
و  بیشتر رعایت کنم
ببخشید
چشم  سعی میکنم کمتر از  این حرفا بزنم خخخخ


سپاااس


سلام
عاشق مسافرتم ولی فعلا فرصتش مهیا نیست بهتون خوش بگذره حتما اگر موقعیتشو دارین زیاد سفر برین تجربه بسیار خوبیه
 یاد خودم افتادم چشمم به گوجه فرنگی های قرمز و براق و ابدار افتاد حظ کردم وقتی قاچ کردم درونشون سفید و بی مزه بود ، حکایت زیبائیهای مردممون هم عین میوه هامون شده
خیلی تحت تاثیر گره ها قرار نگیرین :)
پاسخ:
سلام  خوبین؟

دقیقا سفر خیلی خوبه و زیادش  عااالیهههه.....شما هم  تو برنامه هاتون حتما بزارین..واقعا لازمه

دقیقا درست میگین
اونم یک حس زیبا بود و رویا
وگرنه تو واقعیت که دقیقا خیلی نباید دربند این گره ها بود :)
ممنون از لطفتون

خوش بگذره :)
پاسخ:
مرسی نگین خانوم :)
همیشه به سفر...

سفر خیلی خوبه به خصوص که شمال رفتید و دریا رو هم دیدید...

عنوان رو گذاشتید مسافرت تخصصی، فکر کردم ماموریت کاری بوده :)

پاسخ:
سپااااس :)

اوهوم..سفر عااالیه...مررسی

خخخخخ نه منظور همون اولین مسافرت صرفا مسافرت خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">