در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

... از عنوان ندارد بهتره به نظرم !!

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
شنبه چهارم آبان ۱۳۹۲ . 17:84 5تا طرح تو ذهنم هست که خیلی دوس دارم بنویسمشون

از   مصاحبه خبرگزاری پینکی نیوز با پیمان گرفته تا  تشکیل دادگاه پیمان

حرف زدن راجب شخصیتی که میخوام خلقش کنم یا تشریح کلیپی که تموم تجربیات چندسال اخیرم خیلی خوب نشون میده

همشونم ایده هایی هستند واسم برای نوشتن داستان و تبدیلشون به نمایشنامه و فیلمنامه ..هرچند نه از نمایشنامه نویسی سررشته ای دارم نه از فیلمنامه نویسی

ولی صرفا امید است آرزو و علاقه بی نهایت به نوشتن

چیزی که اعصابم خورد میکنه این که حتی توانایی ثبت موقت کردنشون هم ندارم

خب مشخصا به ذهن مشغولم برمیگرده

میدونین من هروقت بتونم یک چیزی تو ذهنم بسازم از چیزهایی که میخواد پیش بیاد تقریبا خوبم

ولی وای به روزی که هیچی ندونم و از هیچی مطمئن نباشم کلا درگیرش میشم و میشم مثل یک روح سرگردان

نمیدونم امید به خدا..راضیم به رضای خودش

راستی پس فردا سفر نهاییم میکنم به تهران..برای مصاحبه پایانی ارتش..دعاکنین واسم دوستهای خوبم(تابلو دارم گولتون میدم آره؟  :دی)

اگه بتونم خودم جم وجور کنم میام و  یک پیش سفری مینویسم...

مثلا  اگه عین الان به خاطر چند موضوع بخندم میام مینویسم

پس یاحق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۳
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">