در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

من یک شهریوریم

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
یکشنبه پنجم آبان ۱۳۹۲ . 1:16من شهریوریم

نمیدونم نماد ماهم چیه نه خصوصیاتش میدونم حتی

یعنی خیلی گفتن بهم  تکرار کردن از دور و آشنا و حتی خوندم خودم چندین بار ای بسا همین دوسه روز پیش

ولی یادم نمیمونه...شاید واسم مهم نیست...چون اهمیتی نمیدم در اصل..چون خسته ام از برچسب ها

من به فال قهوه هم اعتقاد ندارم..فالی که شوخی شوخی جدی میشه یا هرنوع فال دیگه ای

من شعار نشناخته پرچم دار شدم..من اما شعار رو هیچیوقت باور نکردم

من انتقاد شدن رو دوس دارم چون پول توی جیب من بیشتر میکنه...و من پول را هم دوس دارم

راستش من نسیمی هستم زمخت شاید به خاطر دماغم..میگذرم بر هر حال و احوال ساکن آدمی

من خندیدن ، شاد بودن را دوس دارم در هر لحظه ای که با ساکن آدمی  گذر عمر را نظاره گریم

من نسیم خواهم ماند حداقل تازمانی که کنده ور لینگم خورده رفته شود(به زبان خراسانی یعنی ازدواج بکنم)

من سادگی را میخواهم نفس بکشم....اشتباه نکنید آدم بد هم می تواند ساده باشد

من با خیال راحت میگویم من یک نسیم بد ساده ام

من فکر میکنم نسیم بد هم میتواند امید داشته باشد که روزی نسیمی  خوب شود...

فقط باید به او فرصت داد امکان داد و عشق داد

من فقط یک شهریوریم..فقط به این معنا که در این ماه به دنیا آمده ام و دیگر تمام.


پ.ن:تو اوج خستگی وقتی یک چیزی تو گلوت گیر کنه نه میزاره بخوابی و نه کلا هیچی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۴
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">