در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مصوبه

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
یکشنبه دوازدهم آبان ۱۳۹۲ . 14:34عجب وضعیست در درونمان..ای بابا!

بخش سنتی نشین و مدرن نشین شهرمان(وبلاگمان) به نزاع پرداخته اند..شدید الحن!!!

درحدی  که شهردار(پینکی) شهر مراتب غلط کردم را به والی(پیمان)شهر که خودمان باشیم ارجاع داده است

گویا داستان از این قرار است که بخش مدرن نشین شهر تقاضای این را دارند که این چه وضعیست؟ما هم می خواهیم دیده شویم..تا کی در شهرهای(وبلاگهای) دیگر شاهد مراجعات بالا و نظرات بالا باشیم؟..مگر ما دل نداریم؟تا کی باید شاهد سوت کور بودن و بی رونق بودن شهرمان باشیم؟

از آن طرف بخش سنتی نشین شهر میگویند خیر..باید برروی اصل حرکت کرد..این چیزها اصلا مهم نیست...چیزی باید نوشت که از دل برآید نه این که سریع آپ کنیم و آب ببندیم تا دوستان بیان لذت ببرند..حال چه یک بازدید چه هزار بازدید..مهم این است که حتما از دل برآید و  و کیفیت داشته باشد..کمیت و دیده نشدن در سطح کلان اصلا مهم نیست.

راستش رابخواهید سخت است وای بسا محال که بین این بین این دودسته حق را به طرف خاصی بدهم..چون هرکدام به نوع هایی درست می گویند..بدین ترتیت دستور دادیم تا اطلاع ثانوی همه ساکنین با یک دست سینه بزنند و با دستی دیگر بشکن...در این فرصت مانیز با شهردار محترم جلسه ای بگذاریم و بفهمیم چند چند تشریف داریم با اهالی محترم.

...

شهردار:ببینید جناب والی بیشتر شهرهایی که دوستان مدرن نشین شهر بهشون اشاره دارند صاحبانی دختر دارند که این امری بدیهیست که پربازدید باشند که البته در فیسبوک و اکثر شبکه های اجتماعی هم همینطور است چرا که سوای محتوای مطالبشان همان دختربودنشان و عشوه های دخترگونشان کافیست که بازدید و نظرات را تامین کنند..چرا که مورد داشتیم دختره گفت زارت....و یکهو عده کثیری پسر کامنتهایی از قبیل جان زارت،قربون زارتت بشم عزیزم،زارتت تو حلقم و... البته عده کثیر دختر هم کامنتهایی از قبیل چه زارت نازی دوست جونم،چقدر راست گفتی این زارت رو عچقم و...ضمن این که نیاد کم لطفی کرد که خیلیهایشان هستند حداقل خلاقیت به خرج میدهند و محتوای خوبی هم به خورد ملت می دهند اما بازهم ترازوی دختربودنشان سنگینی میکند..شهرهای دوستان آقا نیز که معمولا یا همین وضعیت ما را دارند  حالا با تعدادی بالاتر یا پایین تر یا به دلیل قدمتشان است یا هم البته مطالبشان خیلی قوی حالا از هربعد..در وحله بعدی دوستان از روابط عمومی خوبی و  بازاریابی قوی ای برخوردارند..شما اگه نگاه به لیست پیوندهایشان بکنی تازه اونایی که محتوا دارند نه صرفا کپی پیست یا از این دست مطالب..کلی لینک دارند و بهشون سر میزنند والبته اونا هم سر میزنند اینجوری میشه که شهرشون پربازدید میشه.

والی: خب جناب شهردار پیشنهادتون واسه امر چیست؟به نظرتان چه خاکی بر سر گل نماییم که این دودسته صلح کنند و آرامش به درونمان برگردد؟

شهردار:از نظر بنده حقیر در وحله اول بازاریابی قوی و سرزدن به شهرهای مختللف البته شهرهایی که حرفهایی برای گفتن دارند نه آن که صرفا کپی و پیست می باشند و حرفهای بی محتوا از جمله احساسی و ... در وحله بعد اگر مطلبی به ذهنمان می رسد همان جا بنویسیم و  ثبتش کنیم و نگوییم که خب بگذاریم دوروز بگذرد از ثبت مطلب قبلی و بعد ثبتش کنیم،وقتی زود به زود آپ شود  خوانندگان بیشتری را می توانیم جذب کنیم و.

والی:عذر میخوام جناب شهردار حرفتون قطع کردم..خب چیکار کنیم بخش سنتی نشین هم راضی شوند؟

شهردار:به نکته خوبی اشاره کردید جناب والی...در نوشتن و ثبت مطالب همان دقت گذشته و نظارت گذشته خواهد بود ..یعنی قرار نیست آب ببندیم به مطالب..فقط ایده هایمان در بدو تولد ثبت میکنیم به جای این که ثبت موقت کنیم تا مطلب بعدی دوسه روز پست اول باشد.

والی:بسیار عالی..بسیار عالی

شهردار:ضمن این که باید سعی کنیم نوشته ها را کوتاهتر و در عین حال منظورمان را شفافتر برسانیم....جز بعضی از نوشته ها که واقعا نمی شود  کاریشان کرد..البته تاکید میکنم در درجه مهم این است که حرفمان را بزنیم به طور تمام و کمال اما ترجیحا کوتاه و شفاف..ضمن این که از این به بعد سعی خواهد شد مطالب طنز بیشتر شود چرا که پشت طنز بیشتر می توان حرفهای دلمان را بزنیم،ضمن این که پیوندهامون باید بیشتر بشه و وبهایی که بهشون سرمیزنیم.

والی:احسنت..احسنت..واقعا که به داشتن شهردار لایقی مثل تو افتخار میکنم...یادم باشد حقوقت را افزایش دهم

شهردار:شما لطف کنید یک عدد منشی خانوم برای ما فراهم کنید...حقوق خیلی نیاز نیست.

والی: :l

شهردار :چشم..چشم..شما لطف کنید همون حقوق اضافه کنید.

والی:به جارچی اطلاع دهید تصویبات جلسه را در میدان شهر جار بزند.

...

خب...خبرر...آهای اهالی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۱
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">