در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

بچه گانه ای برای خدا

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
سه شنبه چهاردهم آبان ۱۳۹۲ . 17:42می دونی خدا

وقتی هستم با تو

نه نگران از دسنت دادنت

نه گیر می دهی به گیرایی پایینم

نه حتی ترسیدن از ناراحتیت

حتی برای رسیدنت منطق نالازم

نه حتی کسی توان تعیین مدت زمان بودنت

اثبات عشقی که از من نمبخواهی

و ثباتی که همیشه داری

پس چرا اینقدر من بدم؟

و تو این قدر خوب...

شاید فکر کنی بریدم

ولی نه بلکه  فقط میخوام بگم خسته ام

و پانسمانهای زخم هام نامرغوب

آخه نامرد چرا عاشقم شدی

که برود توقع بالا از زمینیان

اونم وقتی ماموریت تمام نشده روی زمین

....

حالا فقط کمک کن نترسم و برم جلو

کسایی که دوستم دارن میان باهام بدون هیچ منتی

و کمک کن دوباره خودم بشم

.....

((ثبت موقتی در یکی از روزهای تیر 92))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۳
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">