در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

خانه ابدی

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
جمعه هفدهم آبان ۱۳۹۲ . 12:24آه ای خانه من

از وقتی خود را شناخته ام همواره بی تاب تو بوده ام

بی تاب بازگشتی همیشگی به سوی تو

نمیدانم راستش، وقتی تو را بازیابم همان قدر که موقع ترکت پاک بودم ،پاک خواهم بود یا نه

کاش بدانی هروقت تو را یادی میکنم،قطره اشکی ناخودآگاه از چشمانم به پایین غلط میخورد

دلتنگی وقتی بیشتر می شود که نمی توانم یا شاید حق ندارم هیچ تجسمی از تو را به ذهن بیاورم

فقط همینقدر می دانم که هیچ جا آرامش تو را برایم ندارد

اینجا خانه هایش،خانه که نه در مقابل تو یعنی خوابگاه هایش،زندان اند

سردند،تهی اند،خستگی می آورند

اما میدانی،یاد بازگشتی همیشگی به سوی توست که هنوز لبخند را برروی گونه هایم به نفش در می آود

یاد تایید رسمی خدا :((انا لله و انا الیه راجعون))

ای مانع خستگی ابدی من

ای خانه ابدی من....


پ.ن: وقتی آهنگLove Trainاز پینک فلوید گوش بدی و ستی مربوط بهخانهرو هم بخونی..نمیتونی یاد چیزی که خیلی وقتها دلت واسش تنگ میشه نیفتی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۶
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">