در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

دو نکته

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ
پنجشنبه چهاردهم آذر ۱۳۹۲ . 18:2قبل از گفتن نکته اول باید بگم که شاید بگین بابا تو دیگه چه وابسته ای به دنیای مجازی و هرجوری هست میخوای بهش وصل باشی و اینا...اما خب باید بگم که نه بیان این نکته تنها یک دلیل داره و اونم علاقه شخصی من به این وبلاگ..چرا که یجورایی باعث میشه خیلی چیزها یادم بمونه و به خصوص نوشتن

ابتدا باید بگم که ذهن من این روزها خیلی مشغول..یعنی به خاطر این که دقیقا نمیدونم شنبه ک برم تهران دقیقا کی من روانه بندرعباس میکنن..اما چیزی که کاملا مشهود هروقت بخوان بفرستن..دست کم تا دوماه اینترنت شخصی نخواهم داشت..یعنی چرا کافی فی نت هست ولی خب حداقل به صورت ثابت نمیتونم بهش فکر کنم

رو این حساب دلم مبخواد یک جوانمرد یا جوان زن پیدا بشه که مسئولیتی را قبول کنه...که البته به عنوان پاداش از دعاهای خیر من بهره می بره :دی

مسئولیتم این که آقا من 8 تا پست موقت مینویسم برای دوماه...این دوست جوان مرد یا جوان زن لطف میکنه بعد از عروج ملکوتی بنده،هر هفته طی دونوبت در دوروز متفاوت هفته ،هردفعه یکی از این پستها را عمومی میکنه..و نظرات هم تا جایی که تونست جواب میده یعنی با توجه به جوابهایی که میدم سعی میکنه جواب بده اگه ندادم شماا به دل نگیرین...هدف فقط این که این وبلاگ از رونق نیفته و چراغش خاموش نشه..واسه همین شما دوستان گرام هم گرچه من نیستم اما به مثال گذشته که بنده را شرمنده میفرمودید و نظر میگذاشتید،به روال عادی لطف کنید در صورت داشتن نظر نظرهایتان را بگذارید..بنده هم سعی میکنم هرهفته یک بار سربزنم..هرجور که شده :دی..اصن شاید نظرهارو هم خودم جواب دادم...آره..اگه هفته ای یک بار بیام...خودم نظرهارو جواب میدم..بنابراین این مسئولیت از گردن دوست عزیزمون کم میشه...با تشکر

بی صبرانه منتظر یاری سبزتان هستم...امیدوارم جوان مرد یا جوان زنی پیدا شود که  درصورت داشتن وقت،حوصله و اینترنت با ثبات،این مسئله خطیر را برعهده گیرد....بازهم با تشکر :دی

................................

مخصوص دوستان تهرانی 

نکته دوم این که:آقا من فردا ساعت 6 بعد از ظهر با اتوبوس به سمت تهران حرکت می کنم...به امید خدا پس فردا ساعت 5 یا 6 صبح به تهران میرسم

سوالهایی که از شما دوستان تهرانی دارم این که :

1-اصن این تهران تهرانی که میگین بزرگ و بزرگ،که البته اونم فقط دو سه متر از مشهد ما بزرگتره(پرچم خراسان بالاست :دی) تو اون موقع صبح ساعت 6  اینا جای ترمینال جنوب (نمیدونم شاید شمال،شرق،غرب فقط میدونم یک کورس تاکسی تا راه آهن میخوره )تاکسی پیدا میشه؟یا متروش بازه؟یا اتوبوساش حرکت می کنن؟

2-ببینین من باید ساعت 7:30 میدون رسالت باشم که راس ساعت 8 کوهک باشم..بنابراین  لطف کنید نزدیکترین مسیری که به ذهنتون میرسه که بنده به موقع برسم به محل مورد نظر رو با رسم کروکی شرح دهید.

3-این یکی البته سوال نیست...فقط خواستم بگم که به نفری که بهترین راهنمایی بکنه به قید قرعه برای یکی از امواتش فاتحه میخونم.

4-خیلی دل خجسته ای دارینا..خو خوشحال طبیعتا اگه قبلی سوال نبود، این یکی سرکاریه دیگه،خخخخخخ

5-خخخ..پینکی: ااا کوفت دیگه ملت مسخره کرده..کاری میکنه راهنمایی که نکنن هیچ فحشم بدن تازه..ااا بی مزه

...


پی نوشت 1:این پست جدآ جدی می باشد لطفا جدی جدی این پست را شوخی نگیرید.

پی نوشت:ولی دوستان جدا از شوخی نیامند یاری سبزتان هستم.لطفا@

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۳
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">