در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تلافی روشنفکرانه

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ
پنجشنبه بیست و یکم آذر ۱۳۹۲ . 23:6احتمالا شده مثلا تو یک جمع سه نفره وقتی با یک نفر دیگه کل کل دارین یکی که خیلی ادعای دوستی باشما داره و خیلی شما رو بامرام میدونه، بعد اکثر وقتا ولی طرف اون یکی میگیره و کلا پز اون جلوی شما میده و کلا اصن تو کل کل ها طرف اون میگیره و تاییدش میکنه یا شایدم سعی میکنه حرصت دربیاره

به خصوص که تو این جمع سه نفره دو پسر باشه و یک دختر و دقیقا دختر طرف اون پسر بگیره

حالا این وسط عکس العمل شما چی میتونه باشه؟

من خودم خیلی وقتها دنبال اینم که یک جواب قشنگ پیداکنم که بدم به طرف که اصن تا ماتحتش همچی قشنگ بسوزه هاااا...خیلی وقتها هم سرد میشم با طرف تا یا کلا دیگه طرفم نیاد و بره با همون دوست جونش خوش باشه یا رسما به شکر خوردن بیفته و از این دست کارها

ولی خب حقیقت این که اینا همش فقط بچه بازیه

چرا که  حتی اگه کار اون طرف واقعی و قبیح هم باشه این شیوه درست نیست..چون که چی؟تهش میخواد چی بشه ی چی دربیاد؟ تهش تاثیرش چند لحظه است تازه اگه تاثیری داشته باشه..همین که دلت خنک بشه کافیه یعنی؟یا...؟

از گذشته تا الان زیاد شاهدش  بودم ، طبیعتا تو جمع کاملا پسرونه،که شاید مشکل از شخصیت خودم بوده که این رفتار تکرار می شده تو جمع های مختلف واسم...ولی خب چندسالی بود شاید با تغییراتی که دادم شاهدش نیودم اما باز جدیدا  از سوی یک دوست و از طریق فیسبوک همچین اتفاقی افتاده واسم..در این که اون پسر، پسر خوبیه و همه ازش تعریف میکنن شکی نیست،ولی نه در این حد که این بنده خدا بخواد همش طرف اون بگیره و طرفداری کنه ازش جلوی من

گاهی وقتا که بهش فکر میکنم زورم میگیره و دلم میخواد همون موقع بهش اس بدم..بگم اصن اون پسر مال تو برو باهمون خوش باش..لطفا دیگه با من کاری نداشته باش یا از این قبیل حرفها

ولی خب چندوقتیه جلوی خودم میگیرم و یا حداقل وقتی پی ام میده و ازش تعریف میکنه  با یک کلمه و  یا یک شکلک سعی میکنم رد کنم

در واقع به این فکر میکنم که یکی از نقصهای من در طول این سالها همین بوده که خیلی زود عکس العمل نشون میدم و خب یا زود پشیمون میشم و یا هرچیز چیز دیگه از این قبیل که معنای باخت میده

حقیقت این که در وحله اول باید درک کنم هرکسی حق داره بنا به هردلیلی با یکی حال کنه با یکی حال نکنه..حق داره هرکسی بخواد دوس داشته باشه و بیاد ازش طرفداری کنه

اما وحله دوم چیزی است که من اسمش میزارم گذشت..آره دقیقا باید بگذرم....یعنی هیچ عکس العملی نشون ندم و  اتفاقا تاییدش هم بکنم..بگم آره اتفاقا منم اینجوری فکرمیکنم یا اگه مخالفم  دلیلم بگم  و بگم من به این دلیل اینجا باهش مخالفم و از اینجور عکس العمل ها

همچین عکس العملی چند بعد مثبت داره:اول جنبه احساسیش بگم این که دلت خنک میشه یعنی با طرف همون کاری میکنی که دریبل های علی کریمی یا کریس رونالدو با مدافع ها میکنه و بازدن یک توسرتوپ رسما مدافعین میرن تو افق محو میشن

اما بعد منطقیش این که دفعه بعد و دفعات بعد و حتی جاهای دیگه ناراحت نشم و سطح آستانم میره بالا،و قدرت کنترل خودم بالاتر ببرم،چون به هرحال آدمهای مختلفی با اخلاقهای مختلفی وجود دارن و تهش دیگه بگم این نیز بگذرد

و بعد معرفتیش هم این که به بزرگ شدنم کمک میکنه...تا به اون مسیر معرفت نزدیک تر بشم که البته این از بهترین اهدافش که هرکسی بهش نیازمنده...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۰
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">