در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

پس چشمانم را می بندم.....

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ
پنجشنبه بیست و یکم آذر ۱۳۹۲ . 12:14دوستت دارم

می خواهم بهت نزدیک شوم

احساس می کنم تو همانی هستی که می خواهم

همان تک،همان خاص،همان اسطوره تفاوت

اما تو اولین کسی نیستی که این دید را به او دارم

با تمام خواستنم اما به تو نزدیک نمی شوم

نه به خاطر این که شاید تو با قبلیها فرقی نداشته باشی

بلکه  تو مطمئنا فرق داری

ولی من همان من سابقم

حتما اگر  چندین بار در گذشته نشده،دلیلش من بودم که نشده

پس من به جهنم میروم و بهشت تو را دیگر خراب نمی کنم

نه به خاطر این که اندک خوبی ای در من مانده

بلکه فقط این که نمیخواهم جهنمی دیگر برای خویش بسازم

و بار گناهان سنگین تر....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۰
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">